hvor "hys" er du?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Anonym trådstarter

hej alle gravide..

jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du har gjort anderledes efter du er blevet gravid??

altså jeg har selv droppet alkohol, smøger, solarie og hårfarvning....

men jeg bruger stadig makeup og parfume (ved festlig lejligheder ).. og sikkert mange andre ting som jeg ikke burde....

Jeg synes bare godt at man kan lave FOR MEGET om på sit liv under sin graviditet....

hvad synes du????

hilsen ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Valle81

Anonym skriver:

hej alle gravide..

jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du har gjort anderledes efter du er blevet gravid??

men jeg bruger stadig makeup og parfume (ved festlig lejligheder ).. og sikkert mange andre ting som jeg ikke burde....

Jeg synes bare godt at man kan lave FOR MEGET om på sit liv under sin graviditet....

hvad synes du????

hilsen ano

Hejsa:0)

Jeg ryger ikke( har ikke røget i 7 år) stoppede da jeg fandt ud af jeg ventede mit første barn. Drikker ikke alkohol, faktisk slet ikke. Kan ikke lide øl eller vin, så det er i forvejen begrænset. Kan heller ikke lide kaffe så det drikker jeg heller ikke:0)

Solarie er jeg for nærrig til, så har som sådan ikke lagt noget på hylden. Jo hårfarvning men ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget:0)

Lever mit liv som jeg plejer, bruger make up, parfume ( dog ikke mens barnet er lille og ammer og sådan, for så er barnet for tæt på, spiser det jeg plejer osv.

Min last er cola, har begrænset mig til 1/2 liter hver dag til forkost.

Christina

21+3

Anmeld

5. november 2009

LouiseNielsen

Jeg drikker slet ikke nogen form for alkohol, og farver ikke hår... Jeg har heller ikke gået i solarie, men nu har jeg spurgt min Jm idag om man må det, og det må man gerne for strålerne fra solarie når slet ikke ind til babyen, og min krop indretter sig efter varmen, så det kommer den lille heller ikke til at mærke noget til, så jeg vil begynde i solarie igen, for at gøre lidt for mig selv...

Ellers så tænker jeg over hva jeg spiser, mest pga vægten da jeg er en erotisk buttet pige....

Parfume bruger jeg kun hvis jeg skal noget, alm deo bruger jeg en rulle uden parfume. Men jeg bruger make up....

Anmeld

5. november 2009

Anonym trådstarter

okay... godt at det ikke kun er mig der ikke er helt vildt hys....

jeg har bare læst på mange baby-sider at de gravide simpelthen har lavet hele deres liv om efter de er blevet gravide.. og jeg tænker bare.....

børnene blliver da sådan nogle der ikke kan tåle noget fordi de ikke har "antistoffer" i kroppen mod disse ting....

Ligemeget hvad man gør vil børnene jo blive udsat for diverse stoffer når de bliver født.... hmmm...

Anmeld

5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

hej alle gravide..

hvad synes du????

hilsen ano

jeg stoppede med at ryge da jeg ventede nichlas og er ikke startet igen, så det var jo nemt denne gang..

jeg drikker ikke overhovedet alkohol, bruger ikke parfume (men det giver mig også kvalme) jeg går ikke i solarie, jeg passer på mig selv med løft og sådan..  jeg tænker over alt jeg gør inden jeg gør det jeg bruger make-up og engang imellem hairlak..

vh karina 27+

Anmeld

5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Jeg drikker slet ikke nogen form for alkohol, og farver ikke hår... Jeg har heller ikke gået i solarie, men nu har jeg spurgt min Jm idag om man må det, og det må man gerne for strålerne fra solarie når slet ikke ind til babyen, og min krop indretter sig efter varmen, så det kommer den lille heller ikke til at mærke noget til, så jeg vil begynde i solarie igen, for at gøre lidt for mig selv...

Ellers så tænker jeg over hva jeg spiser, mest pga vægten da jeg er en erotisk buttet pige....

Parfume bruger jeg kun hvis jeg skal noget, alm deo bruger jeg en rulle uden parfume. Men jeg bruger make up....

min jm sagde da jeg ventede nichlas at det måtte jeg bestemt ikke, hmm.. vil lige høre hende jeg har nu, for vil virkelig gerne have lidt farve..

Anmeld

5. november 2009

LouiseNielsen

Har læst flere steder inde på nettet også at man gerne må....

Øjeblik, skal lige prøve at finde noget til dig, der står ca det samme som min jm sagde til mig idag....

Anmeld

5. november 2009

LouiseNielsen

karina22 skriver:

min jm sagde da jeg ventede nichlas at det måtte jeg bestemt ikke, hmm.. vil lige høre hende jeg har nu, for vil virkelig gerne have lidt farve..

http://babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/support/expertarticle/article.jsp?articleIdent=dk.babyklub.support.expertarticle.dk_babyklub_article_20083

Anmeld

5. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

5. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er ikke så forfærdelig hys egentlig...

Jeg spiser de anbefalede vitaminer + jern, stoppede med at ryge inden vi gik i gang med at prøve og vasker mig selv og mit tøj i Neutralprodukter, bruger Neutral-deo og cremer osv. og handler økologisk så meget som vi har råd til (pt ikke så meget). 

Meeen jeg bruger makeup hver dag, jeg kommer en til flere gange om måneden steder hvor der er passiv rygning og jeg tager ved meget festlige lejligheder et glas vin til maden eller til at skåle med.

Alt i alt en fin balance for mig, som jeg ikke skammer mig over selvom jeg ved der er mange som kunne leve langt mere klinisk end mig

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.