Min lillesøsters fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

TbCp

Miamaja skriver:

Ja, kender det du beskriver alt for godt. Jeg synes maerkedage er specielt haarde og at besoge graven, for der kan man ligesom ikke 'gemme det vaek' og man staar med realiteten foran sig.

det er meget svaert og jeg plejer altid at blive enormt ked af det alligevel naar jeg er dernede, men jeg taenker paa hende og i mit hjerte er hun alligevel taettere paa end ved gravstedet, synes jeg. Saa jeg ser intet forkert i at springe besoget paa gravstedet over.

Det er nemlig lige det, når man står og kigger på stenen så er det pludselig bare alt for virkeligt og for tæt på.
Så vil jeg hellere mindes hende herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Barbamama

åh... det må bare være så hårdt altså... Og ja du behøver jo ikke tage derned for at være tæt på hende. Det er du i dine tanker og i dit hjerte og derfor vil du altid have hende lige ved siden af dig.

Anmeld

5. november 2009

TbCp

michella80 skriver:

åh... det må bare være så hårdt altså... Og ja du behøver jo ikke tage derned for at være tæt på hende. Det er du i dine tanker og i dit hjerte og derfor vil du altid have hende lige ved siden af dig.

Det er jeg sikker på hun er ind imellem.

Ligesom da jeg lå på sygehuset efter at Liva var kommet til verden. Hvor jeg tænkte ved mig selv at jeg ikke lige havde lyst til at drømme om Anika mens vi lå derude, det kunne jeg slet ikke lige bære, at jeg skulle tænke på hende nu.
Og om natten drømmer jeg at Anika ligger og gemmer sig under min seng på sygehuset mens hun bare ligger og fniser helt vildt, som om hun tænkte "haha du skulle da ikke bestemme om jeg skulle komme på besøg"

Anmeld

5. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Det er jeg sikker på hun er ind imellem.

Ligesom da jeg lå på sygehuset efter at Liva var kommet til verden. Hvor jeg tænkte ved mig selv at jeg ikke lige havde lyst til at drømme om Anika mens vi lå derude, det kunne jeg slet ikke lige bære, at jeg skulle tænke på hende nu.
Og om natten drømmer jeg at Anika ligger og gemmer sig under min seng på sygehuset mens hun bare ligger og fniser helt vildt, som om hun tænkte "haha du skulle da ikke bestemme om jeg skulle komme på besøg"

ha ha ha. Ej hvor sjovt. Ja der er mere mellem himmel og jord og det er ikke noget vi altid kan styre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.