Min lillesøsters fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. november 2009

TbCp

Idag ville min lillesøster være blevet 22 år.

For 4 år siden fejrede jeg hendes sidste fødselsdag med hende. 2 mdr. efter døde hun.

De her mærkedage, som f.eks. fødselsdag, jul, dødsdag er simpelthen så forfærdelige at komme i gennem.
Også selvom det nu er snart 4 år siden hun døde.

Hverdagene går godt, men så snart en af disse dage nærmer sig ryger jeg længere og længere ned.

Igår brugte jeg det meste af aftenen på at ligge og hyle i min mands arme.

Jeg ved ikke helt om jeg tager ud til hendes grav idag. Det plejer jeg, men i år har jeg det simpelthen så skidt at jeg bare slet ikke orker at skulle derud.
Vil bare helst glemme den skide sten med hendes navn.
Måske jeg i stedet skulle mindes hende herhjemme med en masse stearinlys og hygge med familien.

Vær sød at sende mig lidt positive tanker så jeg kommer hel igennem denne dag.

Knus Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Ida.

Åh jeg føler bare SÅ meget med dig Tina

Kan kun sige den her sætning, som jeg har fået at vide ifm. min elskede elskede Bedstefars død for idag præcis 2 uger siden - det er hårdt at miste, men dejligt at mindes...Så JEG synes du skal gøre noget, der vil få dig til at huske alle de mange gode stunder, I havde sammen! Noget der kan få dig til at smile! Og noget der ærer det liv, hun nåede at leve!!

Ida

Anmeld

4. november 2009

Moderator

4. november 2009

Leneur

Ja mærkedage og højtider er altid det værste at komme igennem. Jeg synes at du gør det helt rigtige i at markere hendes fødselsdag derhjemme. At besøge hendes gravsted med en blomst er jo ikke den eneste mulighed for at tilkendegive at du tænker på hende og savner hende, så gør du blot det også uden at have dårlig samvittighed.

Masser af knus og tanker til dig.

Anmeld

4. november 2009

RumlesMor

Synes også du skal gøre som du vil, og ikke som andre måske forventer. Vi mindes og sørger på hver vores måde. Stort knus herfra!

Anmeld

4. november 2009

memuffin

4. november 2009

TbCp

1000 tak for jeres søde beskeder!
De varmer meget

Jeg har besluttet mig for at jeg ikke tager på kirkegården i år. Jeg kan simpelthen ikke.
Nu har min mand tændt stearinlys i hele stuen og er ved at lave pizza til os, så hygger vi os lidt med det.

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Din søster er hvor kærligheden til hende er....og det er hjemme i dit hyggelige hjem med dem du elsker og dem der elsker og savner hende.

Jeg synes det er et godt valg at blive hjemme...jeg kan heldigvis slet ikke forestille mig hvor usansynligt svært det må være at miste en der står mig tæt...men det må være skrækkeligt, gør mig ondt for jer..

STORT kram..

Eva

Anmeld

4. november 2009

frk andreasen

sender dig et stort jeg føler med dig

knus tanja

Anmeld

4. november 2009

Becks

TbCp skriver:

1000 tak for jeres søde beskeder!
De varmer meget

Jeg har besluttet mig for at jeg ikke tager på kirkegården i år. Jeg kan simpelthen ikke.
Nu har min mand tændt stearinlys i hele stuen og er ved at lave pizza til os, så hygger vi os lidt med det.

Hej søde.

Puha hvor må det gøre ondt, sys det er fint du bliver hjemme idag, så kan du på en ikke mærkedag, tage ud til hende

Det er altid hårdt at miste, men når det er noget så tæt på, bliver det hårdere, derfor er det godt at bevare de minder et sikkert sted, så det kun er dig der ved hvor de er inde i hjertet og tager dem frem når du har behov for dem..

Knus  Og hvor var din søster dog køn  R.I.P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.