LouiseLarsen skriver:
Stort kram og varme tanker til dig og resten af din og din søsters familie....
Det er hårdt at miste en man har nær, og mærkedage/højtider gør det ikke nemmere. Vi skal dog igennem dem, og det skal vi gøre på en måde som vi føler mest rigtig.... Syntes din beslutning er rigtig god....
Hva døde din søster af? Har du ikke lyst til at svare, så lader du selvfølgelig bare være...
Kram herfra 
Det har jeg ikke noget imod at svare på 
Det er dog en længere historie.
Da min søster var 8 år fik hun kræft. Der gik dog kun nogle mdr. inden hun var kureret. Men kemoen havde fået ødelagt hendes immunforsvar og hun havde fået en immundeffekt.
Så de næste 10 år kæmpede hun med alverdens sygdomme. Bla. med utallige lungebetændelser der gjorde at den ene lunge var nødt til at blive fjernet da den var fuldstændig ødelagt.
Dette gjorde så at hun endte i kørestol da hun slet ikke havde luft til selv at bevæge sig rundt.
Hun oplevede også flere gange at hendes luftrør klappede sammen, hvorfor hun så røg babu babu på sygehuset og i respirator.
Hun havde indopereret et lille rør i luftrøret som skulle holde det åbent, men det var ikke en holdbar løsning.
Så i januar 2006 skulle hun til london til en endelig operation der skulle gøre livet lettere for hende.
En lile uge før skulle de i DK derfor fjerne det rør i halsen, så evt. hævelser efter indgrebet kunne fortage sig.
Om natten fik min søster det meget mærkeligt og sygehuset besluttede at lægge hende i respirator. Men inden de kunne nå det var luftrøret igen klappet sammen. Hun havde i løbet af natten kunne trække vejret ind, men ikke komme af med luften igen og derved var det kommet ud i hendes blod og inden de når at lægge hende i respirator dør hun af for meget ilt i blodet.
Heldigvis, hvis man kan sige det, havde de nået at lægge hende i narkose, så hun har intet mærket.
Min søster har i de 10 år kæmpe så meget for sit liv, har flere gange været så tæt på at dø at lægerne har sagt at der skulle et mirakel til hvis hun skulle overleve.
Samtidig var hun stort set altid glad og formåede at holde humøret højt... men en hel masse sort humor.... og det tror jeg har været med til at hun kunne leve så længe med det.
Anmeld