Besøg fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kan det evt være en form for sundhedsplejeske nu jeres barn er to år.

Kan huske at de i Slagelse den gang jeg boede der med min ældste at de kom indtil han var tre år fordi de på et tidspunkt havde meget fokus på tale evner osv. Kom med gratis bøger osv  

Sådan nogle plejer ikke at dukke op uanmeldt.. De har rigeligt travlt, så de plejer at sørge for, at man er hjemme inden de kommer.. Og de ville også altid ringe og snakke med TS først, om hvem hun får, hvad de tilbyder osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Timf skriver:

Kan det evt være en form for sundhedsplejeske nu jeres barn er to år.

Kan huske at de i Slagelse den gang jeg boede der med min ældste at de kom indtil han var tre år fordi de på et tidspunkt havde meget fokus på tale evner osv. Kom med gratis bøger osv  

Men ville hun ikke vide hvor mange der boede. Og komme midt på dagen, hvor barnet er i vs/dp og forældrene på arbejde, giver ikke helt mening. 

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Timf

Profilbillede for Timf
Unicorn1 skriver:

Sådan nogle plejer ikke at dukke op uanmeldt.. De har rigeligt travlt, så de plejer at sørge for, at man er hjemme inden de kommer.. Og de ville også altid ringe og snakke med TS først, om hvem hun får, hvad de tilbyder osv.

De ringede aldrig til mig og aftale tid, meeen det også godt ni år siden 

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym trådstarter

kære jer

Jeg ringede til kommunen, og de havde ingen sager på os og hun kunne se det hele. De dukker ikke op bare sådan som i skriver. Man får enten besked over eboks eller pr telefon.

Nu vil jeg lige høre naboen om han har hørt noget for han har nemlig noget overvågning….

Hun sagde at jeg helt klart skulle overveje at give politiet et tip.

Jeg undre mig måske om det har noget med hjemmeplejen at gøre….

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Hanspige

Anonym skriver:

kære jer

Jeg ringede til kommunen, og de havde ingen sager på os og hun kunne se det hele. De dukker ikke op bare sådan som i skriver. Man får enten besked over eboks eller pr telefon.

Nu vil jeg lige høre naboen om han har hørt noget for han har nemlig noget overvågning….

Hun sagde at jeg helt klart skulle overveje at give politiet et tip.

Jeg undre mig måske om det har noget med hjemmeplejen at gøre….

Jeg arbejder for hjemmeplejen, kan simpelthen ikke se hvorfor man ikke ville præsentere sig, begynde at stille mærkelige spørgsmål og komme igen efter 16, uden at gøre det.. men ring til hjemmepleje kontoret og spørg om de har din adresse listet. 

Anmeld Citér

30. oktober 2023

Anonym trådstarter

Ja det måske rigtigt. Jeg ringer lige til hjemmeplejen imorgen, har været hos naboen som har overvågning hun er kommet på gåben uden bil hvilket også er VIRKELIG mærkeligt da vi bor lidt langt inde…

Nu har jeg sat aaalt muligt i værk er blevet lidt  hys haha.

Men har det bare sådan i kan sgu tage alt i vil i mit hjem så længe mig og min søn ikke er hjemme alene når i kommer. Jeg tror jeg ville dø af skræk hvis de kom mens vi var hjemme. Vi har iøvrigt intet værdifuldt udover et tv til 3500kr! 

Anmeld Citér

2. november 2023

Anonym

Fandt I ud af, hvem det var?

Anmeld Citér

9. november 2023

Anonym trådstarter

Nej desværre ikke.

Vi lavede en anmeldelse til politiet, og krydser for der ikke sker nogen form for indbrud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.