Besøg fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2023

Anonym trådstarter

321 skriver:

Har tidligere ejer fået flyttet adresse fra huset ? Måske er det ham de efterspørger ? 

men tænker jeg ville fjerne hans navn fra postkassen med det samme. 

Det gør jeg også imorgen tidligt ville bare ha håbet på hun havde lagt et brev i postkassen…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2023

Anonym

Jeg er socialrådgiver og vi ville aldrig komme på besøg ved en familie uden at der var aftalt på forhånd. Umiddelbart tænker jeg faktisk om det er nogen der vil snyde jer, for alle de kommunale systemer opdateres og vil fortælle hende hvem der bor på adressen. Uanset om det er byggeri, hjemmepleje eller familiecenteret. 

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er socialrådgiver og vi ville aldrig komme på besøg ved en familie uden at der var aftalt på forhånd. Umiddelbart tænker jeg faktisk om det er nogen der vil snyde jer, for alle de kommunale systemer opdateres og vil fortælle hende hvem der bor på adressen. Uanset om det er byggeri, hjemmepleje eller familiecenteret. 

Okay tak, jeg sørgede os for at fjerne alle mine værdifulde ting…

Anmeld Citér

27. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hvis du ringer til kommunen og de ikke kender noget til det, så ring til politiet og informer dem om hændelsen så de evt kan tale med håndværkeren også og være opmærksomme på det.

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

En person fra kommunen ville ALDRIG komme forbi uanmeldt første gang.. Ved ikke engang, om de må gøre det på noget tidspunkt.. Men det ville aldrig ske ved første gang.. Så du ville under alle omstændigheder have fået en besked i e-boks.. 

Så det er enten en fejl eller en der vil snyde jer 

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tak for alle gode råd. Må kontakte kommunen mandag, og derefter politiet hvis det ikke er kommunen

Anmeld Citér

27. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg skal nok give en opdate her på siden

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Anonym

Nej, hun har selvfølgelig tavshedspligt :-) 

Jeg ville bare ringe til kommunen, fortælle situationen og give kontaktoplysninger, og så går de på sagen for at finde den rette person. 

Hilsen socialrådgiveren :-) 

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Hanspige

Lyder som hjemmeplejen. 

Man må altså gerne oplyse at man kommer fra hjemmeplejen, det kan også være en terapeut..

Underligt sådan at stille en masse spørgsmål om hvor mange der bor der og ikke præsentere sig

Anmeld Citér

28. oktober 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Kan det evt være en form for sundhedsplejeske nu jeres barn er to år.

Kan huske at de i Slagelse den gang jeg boede der med min ældste at de kom indtil han var tre år fordi de på et tidspunkt havde meget fokus på tale evner osv. Kom med gratis bøger osv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.