Jeres guldklumpers dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Betina88

Vores dåb var en kaos .. Jeg var stresset siden kl . 08.00 om morgnen .. Dåbskjolen sad forkert , så vi rettede den da vi kom til kroen ..

Der var bare mange mennesker i den kro ,.. Jeg var forvirret og stresset .. Vi sad ved to borde .. Men go'e gaver fik han da ..

Vi ved bare at det ikk' bli'r på en kro næste gang ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Det er gået rigtig fint til både min datters og min søns dåb.

Deres far bar vores datter, og jeg bar vores søn. De har ikke grædt i kirken nogle af dem, og vi har haft en dejlig fest efterfølgende.

Da min søn blev døbt var min datter lige fyldt 2 år. Da han blev holdt over døbefonten og fik vand i hovedet, sagde min datter, Marie:

"Marie også i bad", og begyndte at hive op i sin kjole!!

Det var rigtig sødt

God fornøjelse med dåben

Anmeld

3. november 2009

RumlesMor

Vi havde en dejlig dåb...Min datter var 11 mdr. og kunne selv gå op ad kirkegulvet, i en ordentlig strutkjole - rigtig sødt.

Bagefter tog vi hjem i mine svigerforældres have, hvor der var stillet telt op. Var glad for det uformelle og afslappede arrangement, men man er nu alligevel temmelig forvirret sådan en dag.

Det idelle (for mig) ville være hvis nogen andre arrangerede det og jeg bare skulle dukke op med barnet - ha ha.

Har lagt et billede ind som vi har hængende i stuen, det er vores datter i sin dåbskjole taget på dagen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2009

MORJESPERSEN

Vi havde en rigtig hyggelig dag, dagen inden brugte jeg hele dagen med at dække borde og pynte op, på selv dagen kom vi 15min

forsent i kirken, de sad alle og vente på os...

Festen var et hit, vi var 45 i alt, pigerne var glade og tilpasse..

Vi fik mad ude fra og havde selv bagt en kage

Jeg elsker billeder så har lagt nogle stykker ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.