Jeres guldklumpers dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Ox.

Hej alle i skønne kvinder!

Så er det på lørdag min lille prinsesse skal døbes, og puha, må indrømme, at jeg slet ikke havde troet jeg ville være så spændt, sidder allerede med tårer i øjnene når jeg forestiller mig hende i hendes dåbskjole

Hvordan gik jeres små guldklumpers dåb? Skete der noget specielt og hvordan reagerede i?

- Sussie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

A.

ja men det gik fint her om det er sket noget specielt nææ ikke sådan noget men da mathinuses far skulle sige i kirke hvad lille mand skal hedde siger han : Mathinus Alexander mmmmhhhhhhmmmmmmmm..og så kigger han bare på mig for han blev helt blank og glemte sin eget efter navn..og så grad han rigtigt meget da matti skulle døbes han var stolt..

Anmeld

2. november 2009

Ox.

agnieszka skriver:

ja men det gik fint her om det er sket noget specielt nææ ikke sådan noget men da mathinuses far skulle sige i kirke hvad lille mand skal hedde siger han : Mathinus Alexander mmmmhhhhhhmmmmmmmm..og så kigger han bare på mig for han blev helt blank og glemte sin eget efter navn..og så grad han rigtigt meget da matti skulle døbes han var stolt..

Årh hvor er det sødt!

Min mor var også ved at glemme min fætters navn, men det var også bare så langt:

Alexander donon ville de la qour storm jørgensen

Tak for kaffe siger jeg bare! hehe.

Anmeld

2. november 2009

A.

Sussie&Lilje skriver:

Årh hvor er det sødt!

Min mor var også ved at glemme min fætters navn, men det var også bare så langt:

Alexander donon ville de la qour storm jørgensen

Tak for kaffe siger jeg bare! hehe.

sikke er navn. her var det så mathinus alexander kristensen nemt at huske især at det er mathinuses fars efternavn så forstår ikke hvordan han kun glemme det..og jeg var så sur..

Anmeld

2. november 2009

Lone Jakobsen

her gik det super fint. Rasmus blev døbt den 13 september.....og han sov det meste af festen igennem.

Anmeld

2. november 2009

Tina2

Det gik fint ved begge mine ungers dåb:-) Min mand har båret dem begge, det vil han gerne... Han bliver meget nemt rørt, jeg tuder ikke når jeg er glad:-) Fældede heller ikke en eneste tåre til mit bryllup:-) Kan slet ikke få vand i øjnene når jeg er glad:-)

Anmeld

2. november 2009

TbCp

Sussie&Lilje skriver:

Så er det på lørdag min lille prinsesse skal døbes, og puha, må indrømme, at jeg slet ikke havde troet jeg ville være så spændt, sidder allerede med tårer i øjnene når jeg forestiller mig hende i hendes dåbskjole

Hvordan gik jeres små guldklumpers dåb? Skete der noget specielt og hvordan reagerede i?

- Sussie!

Liva SKRREEEEGGGGG helt vildt da hun kom op til døbefonden. Præsten måtte råbe for at overdøve hende hihihi
Men da onkel Morten så skulle sige hendes navn højt blev hun helt stille og lå bare og kiggede på ham

Ellers gik resten af dagen rigtig rigtig godt.

Anmeld

2. november 2009

Sees

Sussie&Lilje skriver:

- Sussie!

Årh, det bliver spændende.

Emils dåb gik lige efter bogen. Hans fætter (min 14årige nevø) bar ham, og da vi alle have sat os igen, begyndte min, ellers stenhårde teenager-nevø, at græde fordi han var så stolt, og det samme gjorde jeg. Og da min far så at vi sad og græd, begyndte han også - det var lige før vi oversvømmede hele kirken

Emil skreg ikke en eneste gang, hverken i kirken, eller under festen. Det var bare en helt fantastisk dag.

Jeg håber I får en uforgemmelig dag, søde. Og tillykke med prinsessen

Anmeld

2. november 2009

Ox.

Tina2 skriver:

Det gik fint ved begge mine ungers dåb:-) Min mand har båret dem begge, det vil han gerne... Han bliver meget nemt rørt, jeg tuder ikke når jeg er glad:-) Fældede heller ikke en eneste tåre til mit bryllup:-) Kan slet ikke få vand i øjnene når jeg er glad:-)

Skønt med en følsom mand

Anmeld

2. november 2009

Ox.

MetteLetten skriver:

Årh, det bliver spændende.

Emils dåb gik lige efter bogen. Hans fætter (min 14årige nevø) bar ham, og da vi alle have sat os igen, begyndte min, ellers stenhårde teenager-nevø, at græde fordi han var så stolt, og det samme gjorde jeg. Og da min far så at vi sad og græd, begyndte han også - det var lige før vi oversvømmede hele kirken

Emil skreg ikke en eneste gang, hverken i kirken, eller under festen. Det var bare en helt fantastisk dag.

Jeg håber I får en uforgemmelig dag, søde. Og tillykke med prinsessen

Tusinde tak søde! Håber sådan det hele kommer til at gå som planlagt! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.