Jeres guldklumpers dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Her var det en stor dag, ligesom hos rigtig mange andre..

Det specielle var jo at Malou Selma`s far + familie ikke var med. Ham manglede jeg helt klart. Jeg er troende, så at bære hende fra bilen til våbenhuset, betød ufatteligt meget for mig. Min storebror bar MS, det var også stort........... Jamen, jeg kunne blive ved - ALT var stort ved den dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Her var det en stor dag, ligesom hos rigtig mange andre..

Det specielle var jo at Malou Selma`s far + familie ikke var med. Ham manglede jeg helt klart. Jeg er troende, så at bære hende fra bilen til våbenhuset, betød ufatteligt meget for mig. Min storebror bar MS, det var også stort........... Jamen, jeg kunne blive ved - ALT var stort ved den dag.

Ej hvor et skønt billede!

Hvordan kan det være han og familien ikke var med?

Anmeld

2. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Ej hvor et skønt billede!

Hvordan kan det være han og familien ikke var med?

Han gik fra mig da jeg var 4½ mdr. henne. Jeg komtaktede ham så lidt tid inden jeg fødte, men han ønskede bare ikke kontakt. Så de så først hinanden da Malou Selma var 9 mdr. gammel.

Anmeld

2. november 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Han gik fra mig da jeg var 4½ mdr. henne. Jeg komtaktede ham så lidt tid inden jeg fødte, men han ønskede bare ikke kontakt. Så de så først hinanden da Malou Selma var 9 mdr. gammel.

Åh, gud, undskyld hvis jeg kom til at snage lidt der, det var ikke meningen  ..

Puha, kan slet ikke forstå hvordan man ikke kan have lyst til at se sit barn .. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i ..

Anmeld

2. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Åh, gud, undskyld hvis jeg kom til at snage lidt der, det var ikke meningen  ..

Puha, kan slet ikke forstå hvordan man ikke kan have lyst til at se sit barn .. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i ..

Det gør skam ikke noget, jeg skal nok sige til hvis jeg ikke ønsker og svare.

Nej, jeg kan heller ikke sætte mig ind i sådan noget. Det ligger langt fra min verden. Han har fortrudt det meget, så det er jo godt på en måde.

Nu er vi sammen, og nyder hinanden i fulde drag! Faderen og jeg har trods alt kendt hianden i 5½ år.

Anmeld

2. november 2009

Ox.

DatterMalou skriver:

Det gør skam ikke noget, jeg skal nok sige til hvis jeg ikke ønsker og svare.

Nej, jeg kan heller ikke sætte mig ind i sådan noget. Det ligger langt fra min verden. Han har fortrudt det meget, så det er jo godt på en måde.

Nu er vi sammen, og nyder hinanden i fulde drag! Faderen og jeg har trods alt kendt hianden i 5½ år.

Årh hvor dejligt, så kom der lidt solstråler på historien!

Dejligt han "fandt jer" igen ...

Anmeld

3. november 2009

Nanna1985

Da vores første datter Fia blev døbt, var det jo selvfølgelig en stor dag for os alle sammen  Vi holdte festen ude og vi mad udefra, fik lavet en speciel kage til Fia.. Den var SÅ SMUK.. Vi havde pyntet hele lokalet op og blomster på bordet.. Det hele var bare så flooot og vi brugte 10.000 kr på hendes barnedåb..

Mercedes blev døbt her D. 25/10-09 det var jo os en kæmpe stor dag med fest og lækker mad udefra.. Bordet og det hele var pyntet så fiiint.. Fik lavet en speciel kage til hende os og det var bare en dejlig dag

Der var ingen der græd ved dåben.. Du kan lige få lidt billeder fra Mercedes dåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Så er det på lørdag min lille prinsesse skal døbes, og puha, må indrømme, at jeg slet ikke havde troet jeg ville være så spændt, sidder allerede med tårer i øjnene når jeg forestiller mig hende i hendes dåbskjole

Hvordan gik jeres små guldklumpers dåb? Skete der noget specielt og hvordan reagerede i?

- Sussie!

Hej Søde...

Kan godt forstå du glæder dig... Jeg synes selv det var en rar oplevelse...

Da vi går ud af kirken, langs kirkegulvet, var jeg ret tæt på at fælde tons vis af tåre, jeg var så glad. Det gik let og elegant...

Julie sagde ikke noget da hun fik vand...

Resten af dagen, sov hun faktisk væk.. Hun vågnede da gæster var taget hjem...

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Nanna1985 skriver:

Da vores første datter Fia blev døbt, var det jo selvfølgelig en stor dag for os alle sammen  Vi holdte festen ude og vi mad udefra, fik lavet en speciel kage til Fia.. Den var SÅ SMUK.. Vi havde pyntet hele lokalet op og blomster på bordet.. Det hele var bare så flooot og vi brugte 10.000 kr på hendes barnedåb..

Mercedes blev døbt her D. 25/10-09 det var jo os en kæmpe stor dag med fest og lækker mad udefra.. Bordet og det hele var pyntet så fiiint.. Fik lavet en speciel kage til hende os og det var bare en dejlig dag

Der var ingen der græd ved dåben.. Du kan lige få lidt billeder fra Mercedes dåb

Lyder jo som en hel drøm de fester! :-)

Anmeld

3. november 2009

Ox.

MoarJ skriver:

Hej Søde...

Kan godt forstå du glæder dig... Jeg synes selv det var en rar oplevelse...

Da vi går ud af kirken, langs kirkegulvet, var jeg ret tæt på at fælde tons vis af tåre, jeg var så glad. Det gik let og elegant...

Julie sagde ikke noget da hun fik vand...

Resten af dagen, sov hun faktisk væk.. Hun vågnede da gæster var taget hjem...

Håber sådan Lilje tager det pænt også! Så det kun er mor der sidder og hyler hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.