Jeg har selv lige været ledig i et stykke tid og var også udfordret på det med arbejdstiderne samt løn og krav til jobbet.
Jeg har valgt at søge uden for min egen branche, også fordi jeg har mistet tilliden til den, og jeg er nu kommet i er barselsvikariet, hvor de forventer jeg kan forlænges.
Jeg havde mistet modet som dig og var max presset over det. Men prøvede lige igen trække vejret. Kigge på mit cv, om der var noget som kunne ændres, og så få andre til at kigge på det.
Giver dit CV mening for andre? Hvad med billedet af dig selv? Er det selfie agtigt?
er du på LinkedIn? Har du skrevet et opslag på de sociale medier med du mangler job, om folk kender et sted osv?
Det med at ringe, det har jeg dårlige erfaringer med. Jeg ved ikke om det er branche relateret, men i mange af de stillinger, jeg har søgt, har de decideret skrevet at de helst ser alt er digitalt, så hvis man har spm, så skal man skrive en mail.
Alle de jobs jeg har fået, der har jeg aldrig ringet, men jeg har tilgengæld været hurtig om at søge stillingen, når den kom op (men ikke så hurtigt, at det virker man bare har søgt den)
Når alt det her er skrevet, så lyder det ikke til du kan varetage et fuldtidsjob. Tænker du skal have snakket med din læge og have vurderet hvordan du virkelig har det.
Anmeld
Citér