Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Minime2018 skriver:
Håber VIRKELIG ikke du misforstår det her jeg skriver nu. Men kan det være du skal arbejde mere med årsagen til hvorfor det er så svært at finde job? Du er velkomme til at sende dit cv hvis du vil have et par ekstra øjne på det.
og så skal du måske sætte nogle scenarier op for hvad det er for kompetencer du har og hvilke jobs du vil passe ind i.
og det at søge som en gal er ikke en strategi. Man skal være meget målrettet, ringe inden man søger etc. Men det ved du godt. Nogle gange skal man bare lige re-tænke den måde man griber det an på og måske finde nye måder at sælge sig selv på som en fantastisk medarbejder.
Ingen problem..
Jeg ved godt årsagen til at det er svært..
Det jeg gerne vil arbejde med har arbejdstid der passer dårligt i forhold til det jeg kan..
Og ellers er det for få timer så jeg ikke kan betale regninger.
Men jeg kender ikke nogen arbejdsområder hvor arbejdstid og lønniveau kan passe sammen så det kan hænge sammen herhjemme.
Jeg læser og redigerer mit c.v. og ansøgning rigtig meget. Hver eneste gang der er noget jeg gerne vil undersøger jeg virksomheden og ser hvad jeg kan finde som ikke kun står på forsiden af deres hjemmeside eller i jobannoncen.
Jeg passer ikke rigtig ind nogen steder.
Jeg er uddannet indenfor både administration og slagter så søger i alt der imellem.
Jeg føler at jeg er til besvær ved at ringe medmindre jeg har spørgsmål til stillingen, det er da spild af deres tid for bare at sige at jeg sender en ansøgning? De har rigeligt at lave det er jo derfor de søger efter mere hjælp?
Anmeld
Citér