symptomer så tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Camillaki

Tandfeen i forklædning skriver:

Vi prøver... Er desværre ik blevet gravid endnu..

Går ind i 11. måned nu her  Men men men, prøver at holde humøret højt selv om det ind imellem er lidt svært

Jeg blir godt nok skuffet hvis mens kommer, mest fordi jeg virkelig har haft en fornemmelsen af at jeg var gravid denne gang... Hvordan klarer man at tænke positivt hver gang men får en negativ test ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

cdinesen

nu kaster jeg lige et spørgsmål ind i debatten her, for har haft det samme måde camillaki i denne måned, jeg skulle have haft min mens i torsdag, men har ikke set skyggen af den endnu. testede i morges med var negativ. Min mens plejer ellers næsten at komme på klokkeslettet. Håber den er der, men tvivler. Kan man gå 5 dage over, og være gravid men ikke teste positiv endnu?

Anmeld

2. november 2009

Camillaki

cdinesen skriver:

nu kaster jeg lige et spørgsmål ind i debatten her, for har haft det samme måde camillaki i denne måned, jeg skulle have haft min mens i torsdag, men har ikke set skyggen af den endnu. testede i morges med var negativ. Min mens plejer ellers næsten at komme på klokkeslettet. Håber den er der, men tvivler. Kan man gå 5 dage over, og være gravid men ikke teste positiv endnu?

Hej. Jeg er jo som sagt ikke gravid endnu, men har søgt en del rundt omkring. Har læst at mange først viser positiv op til to uger efter mens udeblev.. Og min svigerinde var i 7. uge før testene viste positivt... Så det kan man godt.. Men ventetiden er for slem Men på den anden side kan mens også udeblive hvis du tænker meget på graviditet- Strengt at kroppen snyder en på den måde

Anmeld

2. november 2009

cdinesen

Det er død uretfærdigt!! hehe Ikke nok med at man skal sexe som en gal  så skal man også mærke alle mulige symptomer hele tiden, og vente og vente og ikke vide om de symptomer man mærker er korrekte eller snyd. så vente lidt mere, og så ved man stadig ikke noget.

Ej jeg vil faktisk rose mig selv for denne måned, for det er faktisk lykkedes mig at tænke på noget andet, hele måneden så baby projekt har ikke fyldt så meget for en gangs skyld.

Anmeld

2. november 2009

Camillaki

cdinesen skriver:

Det er død uretfærdigt!! hehe Ikke nok med at man skal sexe som en gal  så skal man også mærke alle mulige symptomer hele tiden, og vente og vente og ikke vide om de symptomer man mærker er korrekte eller snyd. så vente lidt mere, og så ved man stadig ikke noget.

Ej jeg vil faktisk rose mig selv for denne måned, for det er faktisk lykkedes mig at tænke på noget andet, hele måneden så baby projekt har ikke fyldt så meget for en gangs skyld.

Ja det er rigtig uretfærdigt.. Kan man regne med de ting man kan mærke på ens krop eller er det bare hjernen der snyder ??? 

Okay, det er a flot.. Der er jeg desværre rigtig slem.. Og tror jeg får svært ved bare at vente til onsdag med testen ... - Synes også det er svært når jeg ikke rigtigt kan regne min cyklus ud ... 

Anmeld

2. november 2009

cdinesen

Vi startede projekt baby samme tid som jer, og sidste  måned hos mig var helt gal! tænkte ikke på andet, og havde det stået til mig havde jeg stillet mig på hovedet op af en væg efter sex hvis jeg troede det hjalp. Men jeg fik både øme bryster, murren i underlivet og kvalme, men der var ikke hold i noget af det desværre. tankens kræft er stærk!

Anmeld

2. november 2009

Camillaki

cdinesen skriver:

Vi startede projekt baby samme tid som jer, og sidste  måned hos mig var helt gal! tænkte ikke på andet, og havde det stået til mig havde jeg stillet mig på hovedet op af en væg efter sex hvis jeg troede det hjalp. Men jeg fik både øme bryster, murren i underlivet og kvalme, men der var ikke hold i noget af det desværre. tankens kræft er stærk!

Øv.. Ja så er det nok bare min hjerne denne gang.. Men kryds fingre for min mens udebliver Det ville da være rart Krydser selvfølgelig også fingre for jer

Anmeld

2. november 2009

cdinesen

jeg kryder alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

2. november 2009

Tvilling

cdinesen skriver:

jeg kryder alt hvad jeg kan for dig

Hej

Jeg testede negativ 6 dage efter mens skulle være kommet. Men igen 1 1/2 uge efter og der var den MEGET positiv, og testede 3 gange for at være sikker.

Held og lykke til jer begge

Knuz tvilling 8+3.

Anmeld

2. november 2009

Camillaki

Tvilling skriver:

Hej

Jeg testede negativ 6 dage efter mens skulle være kommet. Men igen 1 1/2 uge efter og der var den MEGET positiv, og testede 3 gange for at være sikker.

Held og lykke til jer begge

Knuz tvilling 8+3.

Okay. så der er håb for os endnu Vi krydser alt hvad vi har Lad mig høre hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.