Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joanna skriver: Jeg ved det godt... Jeg prøver bare at berolige dig. For jeg kender det godt. Man er super opsat, når først beslutningen er taget og præventionen lagt væk. Men jeg gik længe sådan - og havde symptomer. Virkelig! Så meget, at min mens blev væk og jeg var hos lægen og få lavet underlivsundersøgelse og taget blodprøve fordi jeg var SIKKER på, at NU var jeg gravid. Men nej. Kroppen kan virkelig køre med een, hvis psyken er helt skruet op. Det er muligt, at du er gravid, helt sikkert. Men det er altså heller ikke utænkeligt, at du selv psykisk "laver" de symptomer, du mærker.
Jeg ved det godt... Jeg prøver bare at berolige dig. For jeg kender det godt. Man er super opsat, når først beslutningen er taget og præventionen lagt væk. Men jeg gik længe sådan - og havde symptomer. Virkelig! Så meget, at min mens blev væk og jeg var hos lægen og få lavet underlivsundersøgelse og taget blodprøve fordi jeg var SIKKER på, at NU var jeg gravid. Men nej.
Kroppen kan virkelig køre med een, hvis psyken er helt skruet op. Det er muligt, at du er gravid, helt sikkert. Men det er altså heller ikke utænkeligt, at du selv psykisk "laver" de symptomer, du mærker.
Det skulle ikke undre mig hvis det var mig selv der fremkaldte/fremprovokerer de symptomer jeg har.. Netop fordi jeg tænker meget over alting Men krydser selvfølgelig fingre for min mens ikke dukker op...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillaki skriver: Det skulle ikke undre mig hvis det var mig selv der fremkaldte/fremprovokerer de symptomer jeg har.. Netop fordi jeg tænker meget over alting Men krydser selvfølgelig fingre for min mens ikke dukker op...
Selvfølgelig! Og jeg skal nok heppe på dig Men flertallet vil kunne få en positiv test dagen før forventet mens. Så rent odds-agtigt, vil jeg sige, at det nok ikke er blevet i denne omgang. Så er der kun een vej tilbage - til soveværelset!!
Joanna skriver: Selvfølgelig! Og jeg skal nok heppe på dig Men flertallet vil kunne få en positiv test dagen før forventet mens. Så rent odds-agtigt, vil jeg sige, at det nok ikke er blevet i denne omgang. Så er der kun een vej tilbage - til soveværelset!!
øv. har hørt om andre der først har fået positiv test flere uger efter mens sku komme. Min svigerinde var i 7. uge før hun testede positiv.. Så jeg håber stadig lidt.. Men med mit held så er der nok ikke noget
Der er hel en del herinde (er jeg næsten 120% sikker på) der ik testede positivt før flere dage efter forventet mens.. Så jeg for dig!!
Tandfeen i forklædning skriver: Der er hel en del herinde (er jeg næsten 120% sikker på) der ik testede positivt før flere dage efter forventet mens.. Så jeg for dig!!
tusind tak Jeg sidder igen nu med små smerter i underlivet. ligesom om noget niver. Og det er ikke mens smerter, for jeg har rigtig voldsomme mens smerter, så dem kan jeg godt kende, det føles som en blanding af svage mens smerter og ægløsningsmerter.. Men har haft ægløsningssmerter for nogle uger siden, og burde jo også få min mens i morgen. Ca Prøver at teste igen om to dage Men altså, det er svært at vente.. Håber at jeres krydsede fingre hjælper mig
Camillaki skriver: tusind tak Jeg sidder igen nu med små smerter i underlivet. ligesom om noget niver. Og det er ikke mens smerter, for jeg har rigtig voldsomme mens smerter, så dem kan jeg godt kende, det føles som en blanding af svage mens smerter og ægløsningsmerter.. Men har haft ægløsningssmerter for nogle uger siden, og burde jo også få min mens i morgen. Ca Prøver at teste igen om to dage Men altså, det er svært at vente.. Håber at jeres krydsede fingre hjælper mig
Jaaah, det er så svært at lade være med at teste (næsten konstant )
Hvor længe har i prøvet??
Sender endnu flere
Tandfeen i forklædning skriver: Jaaah, det er så svært at lade være med at teste (næsten konstant ) Hvor længe har i prøvet?? Sender endnu flere
Smed først pillerne i august, så ikke særlig lang tid. Jeg er bare meget dårlig til at vente. Sover ikke om natten fordi jeg tænker Og så fordi jeg havde en fornemmelse af at den var der denne gang. Så blev jeg mega skuffet i morges da testen var negativ. Og fordi jeg har læst herinde at folk tit føler de er gravide, og så er det bare hjernen der driller en...
Camillaki skriver: Smed først pillerne i august, så ikke særlig lang tid. Jeg er bare meget dårlig til at vente. Sover ikke om natten fordi jeg tænker Og så fordi jeg havde en fornemmelse af at den var der denne gang. Så blev jeg mega skuffet i morges da testen var negativ. Og fordi jeg har læst herinde at folk tit føler de er gravide, og så er det bare hjernen der driller en...
Okay..
Håber for jer at den er der
Tandfeen i forklædning skriver: Okay.. Håber for jer at den er der
Tak Hvad med jer ?? Prøver i eller er du gravid ??
Camillaki skriver: Tak Hvad med jer ?? Prøver i eller er du gravid ??
Vi prøver... Er desværre ik blevet gravid endnu..
Går ind i 11. måned nu her Men men men, prøver at holde humøret højt selv om det ind imellem er lidt svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128