Camillaki skriver:
Jeg håber virkelig også jeg er gravid. Eller altså jeg vil gerne være gravid, men jeg kan også godt vente lidt, jeg tror mit største problem med at vente er at jeg ikke ved hvorfor jeg ikke blir gravid. Forstår du? Altså jeg ved ikke om min krop fejler noget, om det er pga. p-pille stop, eller om min kærestes sæd ikke er optimalt. Tror mere det er det der generer mig, end det er jeg ikke er gravid endnu. Håber selvfølgelig mens udebliver
Og tror som du siger jeg vil tage en test hver 3. dag.. For det er da så svært at skulle vente en hel uge eller længere....
Det er der nu ikke noget mærkeligt i. At du ikke er blevet gravid mener jeg.
1) du skal lige af med p-pille-hormonerne og igang med din egen balance, det kan tage lidt tid efter p-pille stop før man rent faktisk er fertil.
2) selv hvis begge er raske og man rammer det fertile tidspunkt i cyklus perfekt, så leder det kun i 25% af tilfældene til graviditet. Det er slet ikke så let, som man går og tror, når man IKKE vil være gravid 
De fleste par (80%) med et sundt samliv - vil opnå graviditet i løbet af det første halve år. Men det kan tage helt op til et par år, uden at der er noget i vejen. Så du må ikke begynde at se spøgelser og tro, at du ikke KAN blive gravid, bare fordi det ikke sker i første forsøg.
Rigtig god fornøjelse med forsøgene 
Anmeld