Deleværelse teenagere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2023

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Tak fordi du skriver -hvor stor aldersforskel er der og var det nyt at i måtte dele værelse i den alder? Og hvordan fik i det til at fungere (jeg tænker at de med den alder vel gerne har ville have sex ind i mellem, og du måske også har haft sådanne besøg?)

Vi er 7 biologiske børn, så vi har stort set altid måtte dele værelse. Der er 1 år mellem os. De havde som regel sex hjemme ved hendes kæreste eller hvis jeg ikke sov der jeg havde ikke fast kæreste i den periode. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2023

Anonym trådstarter

Gæsten1984 skriver:

Vi er 7 biologiske børn, så vi har stort set altid måtte dele værelse. Der er 1 år mellem os. De havde som regel sex hjemme ved hendes kæreste eller hvis jeg ikke sov der jeg havde ikke fast kæreste i den periode. 

Ah ja så det har bare været et vilkår, som jeg tænker i alle har mærket. Føler du, selvom det gik, at du har manglet at kunne have dit eget rum?

Anmeld Citér

6. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvor gamle de er? Jeres værelsesmuligheder er de samme som vores

De små er 4 og 5, og de store er 13 og 16

Anmeld Citér

6. august 2023

Anonym

Der kan ske ufatteligt meget på 10-15 år. Måske i bor et andet sted fordi I fandt ud af noget andet passede bedre (evt i samme område), måske er den ene af jer stukket af med assistenten på jobbet, eller i vinder i lotto og køber et endnu større hus - eller noget fjerde. Kan også være i får tvillinger hvis I forsøger på endnu et barn. 

Tænker at hvis I virkelig gerne vil ha et barn mere, så finder I nok ud af det hele når børnene er større. For der er længe til det bliver aktuelt 

Anmeld Citér

10. august 2023

Anonym

Py ha, hvis vi ikke har større problemer her i verden

Jeg ser det lidt sådan, at hvis det ikke kan være anderledes, så vær da glad for et værelse

Mine piger på 12 og 14 deler værelse, og de er kun blevet tættere af at være begyndt på det her for 1.5 år siden, efter vi flyttede. De har pludselig så meget til fælles med tøj, hår, drengesnak osv, det er skønt at se. Vi hører ikke noget for det. Forinden havde de ikke værelse sammen, men som vi bor nu, er det eneste mulighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.