Jeg var i et forhold for mange år siden. Med samme problem, han sagde det var veninder. Det nagede mig, noget føltes forkert ved behovet for at skrive så meget med andre kvinder, like deres billeder ovs. Jeg blev mere og mere jaloux, konfronterede ham mange gange, men blev altid fejet af vejen og måtte aldrig læse hans beskeder. Han svarede nærmest aldrig på mine beskeder, men hans snap veninder, blev svaret med det samme selv hvis vi var sammen.
En dag gjorde jeg noget jeg ved er forkert. Jeg tog hans mobil og computer og tjekkede alt. Konklusion blev, der stod ting jeg slet ikke kunne forstille mig. Jeg har stadig billeder af det idag, for det gjorde så ondt
Idag er jeg lykkelig gift med en anden mand, vores mobiler er 100% åbne, tit skriver vi fra hinandens, hvis man ikke har sin egen ved hånden. Gør den anden noget, skriver med en der gør os utryg snakker vi om det og evt rykker samtalen på messenger.
Det var bare min historie om samme dilemma. Eneste jeg kan sige er stol på din mavefornemmelse. Jeg ville ikke accepterer nu at min mand skrev med flere "nye" veninder over snap, han havde hellere ikke accepteret det modsatte.
Anmeld
Citér