Er jeg forkert på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.503 visninger
22 svar
47 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2023

Anonym trådstarter

Lang historie kort, så havde min kæreste og jeg et tillidsbrud sidste år. Der var nogle løgne og en 3 person hvor Snapchat blev brugt, så jeg har lidt tillidsproblemer, som vi arbejder på. Jeg har med at overtænke rimelig langt ud. 

men min kæreste startede ny job i januar, og har fået en masse nye venner, intet galt i dette, men han har nu fået 3 kvinder fra den arbejdsplads (af hvad jeg ved af) på sin snap og snapper faktisk med dem hver dag, selvom han ser dem hver dag på arbejde. 

Jeg har fortalt ham, at jeg ikke er vildt glad for at han skal have dem på snap (han har dem også på facebook) og slet ikke, fordi det var ikke ham som fortalte mig han nu snapper med dem, men jeg “ opdagede” det.

At han har dem på sin snap, er egentlig ikke helt problemet, problemet ligger i at han snapper så meget med dem, men jeg hører faktisk aldrig fra ham, når han er på job. Ingen beskeder, eller opkald, men får afvide af samtlige mennesker omkring os, at han skriver og ringer til dem selvom han er på arbejde. 

Han fortæller de bare er veninder, og de er gifte og har børn. så han forstår ikke rigtigt hvorfor dette nager mig, og at de også ved omkring mig, Men det er jo ikke dem jeg prøver at opbygge tillid til igen, det er ham. 

er jeg forkert for at det nager mig? 
eller skal jeg gå dette helt til dørs? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lang historie kort, så havde min kæreste og jeg et tillidsbrud sidste år. Der var nogle løgne og en 3 person hvor Snapchat blev brugt, så jeg har lidt tillidsproblemer, som vi arbejder på. Jeg har med at overtænke rimelig langt ud. 

men min kæreste startede ny job i januar, og har fået en masse nye venner, intet galt i dette, men han har nu fået 3 kvinder fra den arbejdsplads (af hvad jeg ved af) på sin snap og snapper faktisk med dem hver dag, selvom han ser dem hver dag på arbejde. 

Jeg har fortalt ham, at jeg ikke er vildt glad for at han skal have dem på snap (han har dem også på facebook) og slet ikke, fordi det var ikke ham som fortalte mig han nu snapper med dem, men jeg “ opdagede” det.

At han har dem på sin snap, er egentlig ikke helt problemet, problemet ligger i at han snapper så meget med dem, men jeg hører faktisk aldrig fra ham, når han er på job. Ingen beskeder, eller opkald, men får afvide af samtlige mennesker omkring os, at han skriver og ringer til dem selvom han er på arbejde. 

Han fortæller de bare er veninder, og de er gifte og har børn. så han forstår ikke rigtigt hvorfor dette nager mig, og at de også ved omkring mig, Men det er jo ikke dem jeg prøver at opbygge tillid til igen, det er ham. 

Vi er forresten midt 30erne. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg synes det er forkert at det nager dig. 
jeg forstår dig til gengæld godt når der har været et tillidsbrud før. Men hvis du ønsker at opbygge tillid til ham igen. Så (efter min mening) bør du netop også lade ham snappe med dem. For ved at fjerne dem får du ikke opbygget tilliden så fjerner du bare problemet i stedet og det er ikke måden at arbejde med det på. 
hvis han snapper med dem mens du er der kan du jo spørger om du må se hvad de snapper om. Så kan du se det er helt uskyldigt. Og vil han ikke vise dig det jamen så vil jeg mene at du har god grund til ikke at stole på ham. 

Udover det. Hvis han virkelig vil noget med en af dem, jamen så er det ikke snappen der får ham til det. Så er der mange andre måder han kunne gøre det på. 

og til sidst. At han hverken rinder eller skriver når han er på arbejde… og Hva så? I ses når han kommer hjem. Dem han ringer og skriver til i løbet af dagen er ikke nogen han ses med hele tiden. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg synes det er forkert at det nager dig. 
jeg forstår dig til gengæld godt når der har været et tillidsbrud før. Men hvis du ønsker at opbygge tillid til ham igen. Så (efter min mening) bør du netop også lade ham snappe med dem. For ved at fjerne dem får du ikke opbygget tilliden så fjerner du bare problemet i stedet og det er ikke måden at arbejde med det på. 
hvis han snapper med dem mens du er der kan du jo spørger om du må se hvad de snapper om. Så kan du se det er helt uskyldigt. Og vil han ikke vise dig det jamen så vil jeg mene at du har god grund til ikke at stole på ham. 

Udover det. Hvis han virkelig vil noget med en af dem, jamen så er det ikke snappen der får ham til det. Så er der mange andre måder han kunne gøre det på. 

og til sidst. At han hverken rinder eller skriver når han er på arbejde… og Hva så? I ses når han kommer hjem. Dem han ringer og skriver til i løbet af dagen er ikke nogen han ses med hele tiden. 

Jeg må ikke se hans telefon, hverken hvem eller hvad der bliver skrevet om. 
Jeg vidste også kun han snakkede med disse kvinder, fordi en anden ven fortalte mig det. 

Ved vores tillidsbrud sidste år, lagde vi jo nogle grundregler. Hvilket størst var, vi skulle fortælle hinanden ting. 

Jeg anede ikke de kvinder eksisterede som han veninder, før i weekenden, men det har åbenbart stået på i nogle mdr. 

Det er her mit problem er, ikke han han faktisk snakker med nogle kvinder, men han ikke fortæller mig at han faktisk har fået nye veninder, som han snakker meget med. 
Jeg er ikke glad for snap, simpelhen af den grund at jeg ser den som “hemmelig” Det er en personlig mening jeg har, det ved jeg. Mem dette ved min kæreste også. 

Jeg vil ikke “lade” ham gøre noget, vi er begge voksne mennesker, og kan selv tage beslutninger, jeg bestemmer ikke over ham, og ønsker det ikke.. 

Ja du har nok ret i, at han jo kommer hjem, men jeg ville sku alligevel være glad for at blive tænkt på engang imellem. Ligeså snart han er ude af døren, hører jeg intet fra ham, før han er på vej hjem. Dette hælder arbejde, hvis han blot er ude ved venner osv. 

Når jeg så ser hvor meget han faktisk kan ringe og skrive til folk når han er hjemme, så føler jeg mig sku lidt overset og glemt. 

vi har været sammen i 14 år, så det er ikke fordi vi ikke kender hinanden og vores kærlighedsprog

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vidste også kun han snakkede med disse kvinder, fordi en anden ven fortalte mig det. 

Ved vores tillidsbrud sidste år, lagde vi jo nogle grundregler. Hvilket størst var, vi skulle fortælle hinanden ting. 

Jeg anede ikke de kvinder eksisterede som han veninder, før i weekenden, men det har åbenbart stået på i nogle mdr. 

Det er her mit problem er, ikke han han faktisk snakker med nogle kvinder, men han ikke fortæller mig at han faktisk har fået nye veninder, som han snakker meget med. 
Jeg er ikke glad for snap, simpelhen af den grund at jeg ser den som “hemmelig” Det er en personlig mening jeg har, det ved jeg. Mem dette ved min kæreste også. 

Jeg vil ikke “lade” ham gøre noget, vi er begge voksne mennesker, og kan selv tage beslutninger, jeg bestemmer ikke over ham, og ønsker det ikke.. 

Ja du har nok ret i, at han jo kommer hjem, men jeg ville sku alligevel være glad for at blive tænkt på engang imellem. Ligeså snart han er ude af døren, hører jeg intet fra ham, før han er på vej hjem. Dette hælder arbejde, hvis han blot er ude ved venner osv. 

Når jeg så ser hvor meget han faktisk kan ringe og skrive til folk når han er hjemme, så føler jeg mig sku lidt overset og glemt. 

vi har været sammen i 14 år, så det er ikke fordi vi ikke kender hinanden og vores kærlighedsprog

Hvis du ikke må se hans telefon så har han tydeligvis noget at skjule. 
og hvis i efter tillidsbruddet har aftalt at i skal fortælle hinanden ting som at i snakker med nye mennesker og han heller ikke har gjort det. 

ærligt så havde jeg ikke stolet på ham overhovedet. Jeg havde ikke gidet at bruge min tid og energi på sådan en person. Alle alarmklokker ringer. 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg hverken ringer eller skriver til min mand, når jeg er på arbejde - det gør han heller ikke til mig - og jeg må tilstå, at jeg heller ikke tænker særligt meget på ham i løbet af en arbejdsdag, med mindre der er store problemer eller lignende. Det ville kun være forstyrrende, hvis vi hver især kontaktede hinanden i arbejdstiden - når man er på job, lægger man jo opmærksomheden og energien dér. 
Det samme gælder, når jeg er sammen med veninder og til diverse sociale arrangementer. Så skal/vil jeg ikke sidde og kommunikere med min mand undervejs, hvis der ikke er en særlig, akut grund til det. 

Har du ikke selv et arbejde eller uddannelse, som du er opslugt af den tid, du er der? 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Jeg kan sagtens forstå at det nager dig. Helt ærlig - hvad skal en voksen mand - (som er i et forhold), pludselig til at ha' samtlige kvinder på snapchat? Det er underligt. Jeg ville da heller ikke gå dagen lang og 'snappe' med samtlige nye mænd. Skal man så bare stå der overfor sin mand eller kæreste og snappe med andre? "Nå skat, jeg sender lige et flot selfie til både Brian, Karl og Ole". 

Amen .... 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Soonmom

Jeg kan godt forstå dig og så synes jeg også man er lidt for gammel til at snappe så meget når man er i 30'erne, men det er måske bare mig

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Nej du er selvfølgelig ikke forkert på den. 

Jeg føler slet ikke det er nødvendigt at sige andet. 

I bedste tilfælde er I bare vidt forskellige - han nyder opmærksomhed og social omgang med det modsatte køn, og du er måske lidt mere reserveret i den retning, hvilket jeg absolut også selv er. Men hvis det er tilfældet, skal du jo gå på kompromis med dine egne følelser dagligt, for han virker til at synes det er en helt passende måde at opføre sig på.

Jeg tænker dog at der er en ret høj risiko for at han flirter mere end du ønsker siden du ikke må se hans telefon. Hvis I er ved at hele som par efter et tillidsbrud er det vel lige præcis den slags gennemsigtighed det kræver? Om ikke andet så bare i en periode indtil I igen er på rette vej? 

Det lyder i mine ører ikke som om han er interesseret i at opgive nok for at fixe forholdet. 

Jeg forstår også godt hvad du mener med hensyn til arbejde. Jeg har heller ikke den store kontakt med min mand i løbet af dagen, men det er da fordi vi arbejder. Ikke fordi vi sidder og snapper til andre. Hvis jeg havde den slags tid på mit job, så havde jeg da i det mindste lige sendt min mand en SMS. Det er absolut en rimelig forespørgsel i min bog.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg hverken ringer eller skriver til min mand, når jeg er på arbejde - det gør han heller ikke til mig - og jeg må tilstå, at jeg heller ikke tænker særligt meget på ham i løbet af en arbejdsdag, med mindre der er store problemer eller lignende. Det ville kun være forstyrrende, hvis vi hver især kontaktede hinanden i arbejdstiden - når man er på job, lægger man jo opmærksomheden og energien dér. 
Det samme gælder, når jeg er sammen med veninder og til diverse sociale arrangementer. Så skal/vil jeg ikke sidde og kommunikere med min mand undervejs, hvis der ikke er en særlig, akut grund til det. 

Har du ikke selv et arbejde eller uddannelse, som du er opslugt af den tid, du er der? 

Jeg har er selv i uddannelse, så jeg har da en del at se til, men det har jo ikke været et problem ved ham, før dette job. 

Før skrev han altid eller ringede i sine pauser, spurgte ind til aftensmad mm, men nu er eer bare stilhed  

Det er jo ikke fordi jeg mener vi skal have en kontakt 24/7, eller tænke på hinanden altid, men når man reelt ikke hører noget fra en person man bor og deler liv med over halvdelen af dagen, men ved nu at han kan skrive, FaceTime og opkald til alle andre i den tid, hvorfor hører jeg så ikke noget? 
han har også med at sende en “fælles” snap ud til hans venner på snap, som jeg også fik. Dette ser jeg heller intet af længere. 
Det er slet ingen kontakt hver dag, fra kl 7 om morgen, til 15-16 (nogle dage længere, da han tager hjem til en kammerat efter arbejde) om eftermiddagen og får begrænset afvide hvad han hvordan hans dag har forløbet. 
Det er så det jeg fandt ud af i weekenden, at hans dage forløber sig med en “klikke” på atbejdet, af 3 kvinder og 3 mænd inkl ham. Og de tager ud og spiser frokost sammen, er ude og ryge sammen, handler sammen i pauser osv. 

Det er disse 3 kvinder som er på hans snap. Jeg havde hørt om mændene, men ikke kvinderne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.