Anonym skriver:
Ja jeg synes det er forkert at det nager dig.
jeg forstår dig til gengæld godt når der har været et tillidsbrud før. Men hvis du ønsker at opbygge tillid til ham igen. Så (efter min mening) bør du netop også lade ham snappe med dem. For ved at fjerne dem får du ikke opbygget tilliden så fjerner du bare problemet i stedet og det er ikke måden at arbejde med det på.
hvis han snapper med dem mens du er der kan du jo spørger om du må se hvad de snapper om. Så kan du se det er helt uskyldigt. Og vil han ikke vise dig det jamen så vil jeg mene at du har god grund til ikke at stole på ham.
Udover det. Hvis han virkelig vil noget med en af dem, jamen så er det ikke snappen der får ham til det. Så er der mange andre måder han kunne gøre det på.
og til sidst. At han hverken rinder eller skriver når han er på arbejde… og Hva så? I ses når han kommer hjem. Dem han ringer og skriver til i løbet af dagen er ikke nogen han ses med hele tiden.
Jeg må ikke se hans telefon, hverken hvem eller hvad der bliver skrevet om.
Jeg vidste også kun han snakkede med disse kvinder, fordi en anden ven fortalte mig det.
Ved vores tillidsbrud sidste år, lagde vi jo nogle grundregler. Hvilket størst var, vi skulle fortælle hinanden ting.
Jeg anede ikke de kvinder eksisterede som han veninder, før i weekenden, men det har åbenbart stået på i nogle mdr.
Det er her mit problem er, ikke han han faktisk snakker med nogle kvinder, men han ikke fortæller mig at han faktisk har fået nye veninder, som han snakker meget med.
Jeg er ikke glad for snap, simpelhen af den grund at jeg ser den som “hemmelig” Det er en personlig mening jeg har, det ved jeg. Mem dette ved min kæreste også.
Jeg vil ikke “lade” ham gøre noget, vi er begge voksne mennesker, og kan selv tage beslutninger, jeg bestemmer ikke over ham, og ønsker det ikke..
Ja du har nok ret i, at han jo kommer hjem, men jeg ville sku alligevel være glad for at blive tænkt på engang imellem. Ligeså snart han er ude af døren, hører jeg intet fra ham, før han er på vej hjem. Dette hælder arbejde, hvis han blot er ude ved venner osv.
Når jeg så ser hvor meget han faktisk kan ringe og skrive til folk når han er hjemme, så føler jeg mig sku lidt overset og glemt.
vi har været sammen i 14 år, så det er ikke fordi vi ikke kender hinanden og vores kærlighedsprog