Anonym skriver:
Nej du er selvfølgelig ikke forkert på den.
Jeg føler slet ikke det er nødvendigt at sige andet.
I bedste tilfælde er I bare vidt forskellige - han nyder opmærksomhed og social omgang med det modsatte køn, og du er måske lidt mere reserveret i den retning, hvilket jeg absolut også selv er. Men hvis det er tilfældet, skal du jo gå på kompromis med dine egne følelser dagligt, for han virker til at synes det er en helt passende måde at opføre sig på.
Jeg tænker dog at der er en ret høj risiko for at han flirter mere end du ønsker siden du ikke må se hans telefon. Hvis I er ved at hele som par efter et tillidsbrud er det vel lige præcis den slags gennemsigtighed det kræver? Om ikke andet så bare i en periode indtil I igen er på rette vej?
Det lyder i mine ører ikke som om han er interesseret i at opgive nok for at fixe forholdet.
Jeg forstår også godt hvad du mener med hensyn til arbejde. Jeg har heller ikke den store kontakt med min mand i løbet af dagen, men det er da fordi vi arbejder. Ikke fordi vi sidder og snapper til andre. Hvis jeg havde den slags tid på mit job, så havde jeg da i det mindste lige sendt min mand en SMS. Det er absolut en rimelig forespørgsel i min bog.
Vi er ret forskellige på det punkt, det er helt rigtigt. Han er vild med opmærksomhed, og jeg er mere tilbagetrukket, Men dette har ikke været et problem for mig, før episoden sidste år, men han har så heller ikke nogensinde fået nogle kvinders kontakter, udover venskaber på facebook før nu. Så det er ret ny opførsel, oveni min allerede eksisterede usikkerhed.
Dette er nemlig det jeg lidt selv “konkludere” Min kæreste er meget udadvendt, drillende, flirtende og joker en del, så jeg ved også han sagtens kunne flirte mere end jeg lige føler mig tilpas med, men dette kan jeg jo ikke få et svar på, uden at begynde at sidde og tjekke hans telefon bag hans ryg, og så langt vil jeg ikke gå!
Det er også det jeg har nævnt for ham. Gennemsigtighed er hvad jeg har brug for, og da jeg også har ADHD, kører min hjerne jo desværre i højeste gear non stop, hvilket jo også for mig til at overtænke hele siturationen, intentioner og mønstre.
Det gør ikke det her bedre, og bliver jo endnu mere i tvivl om det er normalt, eller min hjerne bare laver katastrofe terorier.
Jeg tænker du faktisk har ret, og god formulering. Har manglet at kunne udtrykke hvad jeg mener til ham, og dette kunne bruget. “Opgive nok til at fixe forholdet” for det er netop den attitude jeg føler jeg får i tiden.
Det er netop dette jeg tænker. At han arbejder forstår jeg, men han sidder jo åbenbart med sin telefon meget af dagen alligevel, så en besked ville jeg mene ikke var alt for meget at be om, som han jo også altid normalt har gjort.