Er det mig, der er galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2023

Soonmom

Mor og meget mere skriver:

Ok. Men er der en reel risiko for, at I andre sættes af holdet? Det er jo hendes store frygt at blive det. 

Hvis hun havde en stor frygt omkring det, gik hun vel i det mindste hen til sin gruppe istedet for at stå og sludre med en anden gruppe, det er da vildt dårlig stil når man i forvejen ikke yder optimalt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2023

Anonym

Gå til studievejlederen og  få det afklaret. I bliver nok ikke populære hos de andre, men hvis de har så ondt af hende kan hun jo komme med i deres gruppe.

Jeg har selv prøvet det (at smide en ud af gruppen). Det er ikke sjovt men det er nødvendigt for man bruger så meget ekstra energi dels på at lave personens arbejde men også på at være frustreret. 

Anmeld Citér

16. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gå til studievejlederen og  få det afklaret. I bliver nok ikke populære hos de andre, men hvis de har så ondt af hende kan hun jo komme med i deres gruppe.

Jeg har selv prøvet det (at smide en ud af gruppen). Det er ikke sjovt men det er nødvendigt for man bruger så meget ekstra energi dels på at lave personens arbejde men også på at være frustreret. 

Præcis.. 

Men jeg bliver meget pænt igoneret idag  

Har talt med koordinatoren. k skal til møde på mandag med læreren og koordinatoren.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.