Anna-jonas skriver:
Sikke en dejlig tråd................her er mit bidrag.
Jan og jeg blev hemmeligt gift på Fanø rådhus d. 4 juli 2006, da jeg var i 30 uge med Anna. Vi var på ferie derovre med Jonas og et vennepar, og havde arrangeret det hele hjemmefra. Vores venner blev meget overraskede.........
Det var en varm dag, med skyfri himmel. Vi tog ud og spiste en god frokost, og tog derefter til standen (fanø bad) og solede og badede. Vandet var 23 grader............og jeg lignede en mindre hval, som jeg lå der i bølgen blå.
Om aftenen var vi på en udendørs cafe, og fik lidt godt at spise...............og en stor isdessert.
Det var for mig, det perfekte bryllup.........super romantisk.
Men da Jan altid har drømt om det STORE bryllup..............blev vi velsignet i Malling kirke d. 26 maj 2007, og holdt stor fest for familie og venner bagefter. Det var, for at være helt ærlig, slet ikke noget for mig...............er slet ikke til det der med at stå i centrum, og alt den stads. Men Jan havde en super dag.............og fik mig slæbt op af kirkegulvet i brudekjole og hele pivetøjet.
Her er lidt billeder fra den dag........
ja, som dig og Tina, var det også mig, der sagde nej til det store bryllup herhjemme. jeg får myrekryb ved tanken om at skulle holde et stort bryllup