Nu er jeg altså kommet i bryllupshumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. november 2009

oo

- og det er Karina og Katrines skyld!

Så alle I andre gifte navlestrengere, del jeres bryllupsbilleder med de to kommende brude herinde, så de rigtig kan få sommerfugle i maven, og fortæl lidt om JERES bryllup

Jeg blev gift med Søren på Ærø Rådhus den 25. juli 2006 (dagen før jeg fyldte 25 - Søren har fødselsdag 24/6, vi har bryllupsdag 25/7 og jeg har fødselsdag 26/7 - så er det nemt at huske det hele ). Vi havde kendt hinanden i 6 måneder og havde ikke fortalt nogen, at vi skulle giftes, så vi var helt alene dernede og havde lejet værelser hos "Toldbodhus" i Ærøskøbing: http://www.toldbodhus.com/DK/Trammen.htm .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

TbCp

Carsten friede til mig på min 29 års fødselsdag d. 7. maj 2007. Vi blev gift d. 11/8 2007 på Assens Rådhus.
Efterfølgende kom den nærmeste familie og nogle venner hjem til os til lidt god mad.
Jeg var gravid da vi blev gift og fødte 13 dage senere Vi tænkte at vi var i god tid da jeg først havde termin sidst i september, men måske Liva tænkte at nu vi var blevet gift kunne hun ligeså godt komme ud

Anmeld

1. november 2009

oo

øøøøv! Tina, jeg kan ikke se dine billeder

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

"Jaj wel alså ås ver mæd...."  - hehe  

Jeg kan i stedet bare fortælle, at jeg blev forlovet på min og Kenneth's 1-års dag ....dato 04.05-06

Kenneth havde lavet en skattejagt til mig (så sødt - det har ingen givet mig før!), hvor jeg til slut fandt en lang rød rose og et smukt og rørende brev som SELVFØLGELIG fik mig til at hyle. Da jeg havde læst brevet færdigt, kom Kenneth hen og knælede foran mig og friede.
Det hele blev optaget på video. Det er altså skægt at kunne se igen.

Vi gifter os på rådhuset på vores 5-års dag. Altså 4 maj 2010.
Det bliver HELT dæmpet, stille og roligt, og er ikke noget vi vil fejre sammen med andre.
Vi får nok bare pigerne passet, så vi kan tage ud og spise sammen om aftenen.
Og 3 år efter lander samme dato så på en lørdag, så dér gifter vi os i kirken og holder en ordentlig fest.

- Her er et billede fra vores første år sammen, vinteren 2005
- Et billede af vores ringe, dén dag vi blev forlovede (samme ring bliver vielsesring)
- Og et billede af den lille familie på fire, som vi er blevet til i løbet af de sidste par år

Anmeld

1. november 2009

TbCp

Carsten friede til mig på min 29 års fødselsdag d. 7. maj 2007. Vi blev gift d. 11/8 2007 på Assens Rådhus.
Efterfølgende kom den nærmeste familie og nogle venner hjem til os til lidt god mad.
Jeg var gravid da vi blev gift og fødte 13 dage senere Vi tænkte at vi var i god tid da jeg først havde termin sidst i september, men måske Liva tænkte at nu vi var blevet gift kunne hun ligeså godt komme ud

Nå billederne virkede ikke.
Prøver lige igen

Billede 1 fra rådhuset
Billede 2 udenfor rådhuset hvor mine kollegaer stod og ventede
Billede 3 min mor synes vi skulle have en lille æresport selvom vi havde frabedt os det
Billede 4 Den store mave skulle lige med

Anmeld

1. november 2009

Vinker

Iiiiih jeg vil altså også giftes

Super god ide med denne tråd så jeg kan sidde her og drømme  og dejligt at I vil dele jeres bryllupsminder med os

Anmeld

1. november 2009

iln

Jeg er altså også kommende brud!

Peter og jeg skal giftes den 12. juni 2010. Og jeg er i fuld gang med planlægningen. Kirken, festlokalet og musikken er blevet bestilt. I denne mdr. går jeg igang med invitationerne.

Anmeld

1. november 2009

Klumpe-dumpe

Og jeg er bare misundelig over I alle sammen har fundet så skønne kærester, forlovede og mænd. 

Anmeld

1. november 2009

oo

iln skriver:

Jeg er altså også kommende brud!

Peter og jeg skal giftes den 12. juni 2010. Og jeg er i fuld gang med planlægningen. Kirken, festlokalet og musikken er blevet bestilt. I denne mdr. går jeg igang med invitationerne.

ja selvfølgelig er du det! hvordan kunne jeg glemme dig!!!

Anmeld

1. november 2009

iln

Tjuhl skriver:

ja selvfølgelig er du det! hvordan kunne jeg glemme dig!!!

Jeg har vist heller ikke fortalt det herinde nu når jeg tænker over det. Tror måske det er på Navlestrengen

Ville ikke lyde sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.