Nu er jeg altså kommet i bryllupshumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

oo

iln skriver:

Jeg har vist heller ikke fortalt det herinde nu når jeg tænker over det. Tror måske det er på Navlestrengen

Ville ikke lyde sur

du lød slet ikke sur, jeg blev bare helt flov, for jeg kunne faktisk godt huske, at du havde fortalt I skulle giftes. det var jo dig der skulle giftes, men så blev gravid istedet og rykkede brylluppet (ikk?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

mama09

iln skriver:

Jeg er altså også kommende brud!

Peter og jeg skal giftes den 12. juni 2010. Og jeg er i fuld gang med planlægningen. Kirken, festlokalet og musikken er blevet bestilt. I denne mdr. går jeg igang med invitationerne.

nå nå da, det vidste jeg ikke Tilllykke

Anmeld

2. november 2009

Dictes mor

Per friede til mig i Dollerup bakker på min 25 års fødselsdag, og der havde vi kendt hinanden i 4 år. Vi blev gift 1.juli på en meget varm sommerdag uden en sky på himlen. Per havde i hemmelighed skaffet en fin åben sportsvogn til at køre min far og jeg til kirken. Vi blev gift i Viborg Domkirke. Bagefter holdt vi reception for 80 mennesker hjemme i haven, hvor min søster havde lavet al maden og min mor kagen, mmm, det var så lækkert. Min far og mor gav os festen om aftenen som en gave, fordi jeg drømte om at holde bryllup på Niels Bugges Kro her ved Viborg, og vi havde ikke selv råd. Så der tog vi ud, den nærmeste familie og spiste og drak fantastisk mad og vin, og så overnattede vi allesammen på Niels Bugges Hotel, så vi alle kunne spise stor brunch sammen næste morgen. Det var en fantastisk fest! Jeg har desværre kun et billede liggende på den her computer, så det må I nøjes med:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2009

Barbamama

Majastina skriver:

Per friede til mig i Dollerup bakker på min 25 års fødselsdag, og der havde vi kendt hinanden i 4 år. Vi blev gift 1.juli på en meget varm sommerdag uden en sky på himlen. Per havde i hemmelighed skaffet en fin åben sportsvogn til at køre min far og jeg til kirken. Vi blev gift i Viborg Domkirke. Bagefter holdt vi reception for 80 mennesker hjemme i haven, hvor min søster havde lavet al maden og min mor kagen, mmm, det var så lækkert. Min far og mor gav os festen om aftenen som en gave, fordi jeg drømte om at holde bryllup på Niels Bugges Kro her ved Viborg, og vi havde ikke selv råd. Så der tog vi ud, den nærmeste familie og spiste og drak fantastisk mad og vin, og så overnattede vi allesammen på Niels Bugges Hotel, så vi alle kunne spise stor brunch sammen næste morgen. Det var en fantastisk fest! Jeg har desværre kun et billede liggende på den her computer, så det må I nøjes med:

I er bare et super kønt par altså

Anmeld

2. november 2009

iln

Tjuhl skriver:

du lød slet ikke sur, jeg blev bare helt flov, for jeg kunne faktisk godt huske, at du havde fortalt I skulle giftes. det var jo dig der skulle giftes, men så blev gravid istedet og rykkede brylluppet (ikk?)

Jo det er mig  SKulle have været gift den 1. aug. i år, men synes ikke lige jeg kunne overskue eksamener, graviditetsgener og planlægning af et bryllup.

Anmeld

2. november 2009

Jules

Vinker skriver:

Iiiiih jeg vil altså også giftes

Super god ide med denne tråd så jeg kan sidde her og drømme  og dejligt at I vil dele jeres bryllupsminder med os

Jeg har det på samme måde Rikke

Anmeld

2. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

Og jeg er bare misundelig over I alle sammen har fundet så skønne kærester, forlovede og mænd. 

Du skal nok også finde den helt rigtige søde

Anmeld

2. november 2009

Ida.

Her er billeder fra vores fantastiske dag (kunne ikke rigtig vælge, så der kommer en hel masse )

Anmeld

2. november 2009

anna-jonas

Sikke en dejlig tråd................her er mit bidrag.

Jan og jeg blev hemmeligt gift på Fanø rådhus d. 4 juli 2006, da jeg var i 30 uge med Anna. Vi var på ferie derovre med Jonas og et vennepar, og havde arrangeret det hele hjemmefra. Vores venner blev meget overraskede......... Det var en varm dag, med skyfri himmel. Vi tog ud og spiste en god frokost, og tog derefter til standen (fanø bad) og solede og badede. Vandet var 23 grader............og jeg lignede en mindre hval, som jeg lå der i bølgen blå.

Om aftenen var vi på en udendørs cafe, og fik lidt godt at spise...............og en stor isdessert.

Det var for mig, det perfekte bryllup.........super romantisk.

Men da Jan altid har drømt om det STORE bryllup..............blev vi velsignet i Malling kirke d. 26 maj 2007, og holdt stor fest for familie og venner bagefter. Det var, for at være helt ærlig, slet ikke noget for mig...............er slet ikke til det der med at stå i centrum, og alt den stads. Men Jan havde en super dag.............og fik mig slæbt op af kirkegulvet i brudekjole og hele pivetøjet.

Her er lidt billeder fra den dag........

Anmeld

2. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Sikke en dejlig tråd................her er mit bidrag.

Jan og jeg blev hemmeligt gift på Fanø rådhus d. 4 juli 2006, da jeg var i 30 uge med Anna. Vi var på ferie derovre med Jonas og et vennepar, og havde arrangeret det hele hjemmefra. Vores venner blev meget overraskede......... Det var en varm dag, med skyfri himmel. Vi tog ud og spiste en god frokost, og tog derefter til standen (fanø bad) og solede og badede. Vandet var 23 grader............og jeg lignede en mindre hval, som jeg lå der i bølgen blå.

Om aftenen var vi på en udendørs cafe, og fik lidt godt at spise...............og en stor isdessert.

Det var for mig, det perfekte bryllup.........super romantisk.

Men da Jan altid har drømt om det STORE bryllup..............blev vi velsignet i Malling kirke d. 26 maj 2007, og holdt stor fest for familie og venner bagefter. Det var, for at være helt ærlig, slet ikke noget for mig...............er slet ikke til det der med at stå i centrum, og alt den stads. Men Jan havde en super dag.............og fik mig slæbt op af kirkegulvet i brudekjole og hele pivetøjet.

Her er lidt billeder fra den dag........

Pudsigt. Her var det også mig der bestemte vi skulle på rådhuset. Jeg havde slet ikke lyst til et stort kirkebryllup selvom Carsten virkelig gerne ville.

Han har dog sagt at han godt kan finde på at fri til mig igen og så skal vi altså i kirke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.