Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Unicorn1 skriver: Ja men jeg tænker mere, at de efterfølgende tests ikke er positive .. Men at du måske bare er "uheldig" at teste SÅ tydeligt resten af måneden
Ja men jeg tænker mere, at de efterfølgende tests ikke er positive .. Men at du måske bare er "uheldig" at teste SÅ tydeligt resten af måneden
Okay.
har du prøvet at teste positiv for graviditet på en ægløsningstest? Hvis ja, hvor stærk var farven på teststregen i forhold til kontrol stregen?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror de fleste stopper med at teste efter de har fået den første positive ægløsningstest. Så der er måske ikke mange der ved om den fortsætter med at vise positiv. Hvad er grunden til du fortsætter med ægløsningsteste efter du fik en positiv? Men uanset hvad synes jeg da du skulle ud og kæbe en graviditets test og få det enten be eller afkræftet
Anonym skriver: Okay. har du prøvet at teste positiv for graviditet på en ægløsningstest? Hvis ja, hvor stærk var farven på teststregen i forhold til kontrol stregen?
Nej det har jeg ikke prøvet
JRC skriver: Jeg tror de fleste stopper med at teste efter de har fået den første positive ægløsningstest. Så der er måske ikke mange der ved om den fortsætter med at vise positiv. Hvad er grunden til du fortsætter med ægløsningsteste efter du fik en positiv? Men uanset hvad synes jeg da du skulle ud og kæbe en graviditets test og få det enten be eller afkræftet
Ja det var sådan set fordi jeg bliv nyskerig over hvor længe den er positiv før den bliver negativ igen. Men det skal jeg vist lad være med kan jeg se. jeg har bestilt nogle tests på nettet igår aftes. Så håber at de kommer imorgen eller tirsdag.
Unicorn1 skriver: Nej det har jeg ikke prøvet
Ok. Jeg skal vist lad være med at teste mere efter en positiv ægløsningstest. Jeg gjorde det kun fordi jeg var nyskerig over hvor længe den vil være positiv før den bliv negativ igen.
Ja en LH test kan være positiv i op til 7 dage,derfor anbefales det ,man stopper med at teste ,efter 1.positive test,da det er den der er retvisende.
Mor_til_3_unger skriver: Ja en LH test kan være positiv i op til 7 dage,derfor anbefales det ,man stopper med at teste ,efter 1.positive test,da det er den der er retvisende.
Okay tak for svar.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128