Hvor mange dage kan en ægløsningstest være positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Ja men jeg tænker mere, at de efterfølgende tests ikke er positive .. Men at du måske bare er "uheldig" at teste SÅ tydeligt resten af måneden 

Okay.

har du prøvet at teste positiv for graviditet på en ægløsningstest? Hvis ja, hvor stærk var farven på teststregen i forhold til kontrol stregen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2023

JRC

Profilbillede for JRC

Jeg tror de fleste stopper med at teste efter de har fået den første positive ægløsningstest. Så der er måske ikke mange der ved om den fortsætter med at vise positiv. Hvad er grunden til du fortsætter med ægløsningsteste efter du fik en positiv? Men uanset hvad synes jeg da du skulle ud og kæbe en graviditets test og få det enten be eller afkræftet

Anmeld Citér

15. januar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Okay.

har du prøvet at teste positiv for graviditet på en ægløsningstest? Hvis ja, hvor stærk var farven på teststregen i forhold til kontrol stregen?

Nej det har jeg ikke prøvet

Anmeld Citér

15. januar 2023

Anonym trådstarter

JRC skriver:

Jeg tror de fleste stopper med at teste efter de har fået den første positive ægløsningstest. Så der er måske ikke mange der ved om den fortsætter med at vise positiv. Hvad er grunden til du fortsætter med ægløsningsteste efter du fik en positiv? Men uanset hvad synes jeg da du skulle ud og kæbe en graviditets test og få det enten be eller afkræftet

Ja det var sådan set fordi jeg bliv nyskerig over hvor længe den er positiv før den bliver negativ igen. Men det skal jeg vist lad være med kan jeg se. 
jeg har bestilt nogle tests på nettet igår aftes. Så håber at de kommer imorgen eller tirsdag. 

Anmeld Citér

15. januar 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Nej det har jeg ikke prøvet

Ok. Jeg skal vist lad være med at teste mere efter en positiv ægløsningstest. Jeg gjorde det kun fordi jeg var nyskerig over hvor længe den vil være positiv før den bliv negativ igen.

Anmeld Citér

15. januar 2023

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja en LH test kan være positiv i op til 7 dage,derfor anbefales det ,man stopper med at teste ,efter 1.positive test,da det er den der er retvisende.

Anmeld Citér

15. januar 2023

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Ja en LH test kan være positiv i op til 7 dage,derfor anbefales det ,man stopper med at teste ,efter 1.positive test,da det er den der er retvisende.

Okay tak for svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.