Hvor mange dage kan en ægløsningstest være positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Har du pco(s) eller lign? 

Nej det har jeg ikke. Men er det ikke rigtig at det vil være umuligt hvis jeg kan teste positiv allerede nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg synes dog heller ikke den er 100 procent positiv på det billede, men tæt på

Men den burdte heller ikke være tæt på når jeg har haft ægløsning 

jeg testede første gang positiv ægløsningstest D.8 Jan  og stregerne var lige tydelig og da jeg testet igen dagen efter som var D. 9 Jan så var teststregen knald rød og var lang mere rød end kontrolstregen. Og 2 dage før jeg testet positiv havde jeg meget udflåd og det kunne strækkes langt. Og for ca 2 dage siden og indtil nu så har jeg ikke rigtig noget udflåd og er meget tør. 
skal endda siges at D.8 om aften da jeg fik positiv test så havde min mand og jeg sex og dagen efter om aften så fik jeg murren i underlivet. Men ja jeg er i hvert fald forvirret.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Linlin2022

Anonym skriver:

Nej den på billedet er altså en ægløsningstest.

Det ved jeg spørger fordi graviditet også viser positiv æl test

Anmeld Citér

14. januar 2023

Lullu67

Jeg vil også sige du skal tage en graviditets test, for at være sikker.

Giv gerne update

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Linlin2022 skriver:

Det ved jeg spørger fordi graviditet også viser positiv æl test

Ok. 
men har ikke taget en graviditetstest, fordi som sagt det er da umuligt at teste positiv allerede nu. Når nu jeg først testet positiv for ægløsning D.8 Jan. Og fra ægløsnings første positiv test til der rigtig ægløsning der går der mindst 24 til 48 timer, og når ægget bliver befrugtet til ægget satter sig fast går der alt mellem 2-7 dage. Så hvordan skal det være muligt?  Hmm ved virkelig ikke, det kan godt være man godt kan teste positiv for ægløsning i 7 dage.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Lullu67 skriver:

Jeg vil også sige du skal tage en graviditets test, for at være sikker.

Giv gerne update

Hmm okay. Når i flere der siger at jeg skal prøve at teste med en graviditetstest, jamen så gør jeg det nok. Selvom jeg synes at det lyder helt  umuligt at det kan lad sig gøre. Det bare øv at jeg ikke har en graviditetstest ligenu og her i hånden, kun ægløsningstest.

Anmeld Citér

15. januar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Nogle oplever desværre, at ægløsningstestene kan være meget tæt på positive i rigtig lang tid.. Har set flere herinde, hvor man var virkelig i tvivl, om den var positiv eller hvad i flere dage.. Og de var desværre ikke gravide 

Anmeld Citér

15. januar 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Nogle oplever desværre, at ægløsningstestene kan være meget tæt på positive i rigtig lang tid.. Har set flere herinde, hvor man var virkelig i tvivl, om den var positiv eller hvad i flere dage.. Og de var desværre ikke gravide 

Når okay. Hvis den første positiv test måske ikke var positiv. Men hvordan er det så muligt at den ikke var positiv dagen efter hvor teststregen hvor jeg kan se var altså virkelig lang tydeligere end kontrolstregen. 
og 2 dage før D.8 jan havde jeg meget meget udflåd og som om det var lange tråde  som jeg kunne strække meget langt. Og nu er jeg helt tør næsten, ikke rigtig noget udflåd. 

Anmeld Citér

15. januar 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Men jeg tænkte og tænker også selv at jeg umulig kan teste for graviditet allerede nu. 
men ærligtalt er forvirret og kan ikke få det til at hænge sammen. Har både haft rigtig meget udflåd og har haft en teststregen der var meget mere tydelig end kontrolstregen. 

Anmeld Citér

15. januar 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Når okay. Hvis den første positiv test måske ikke var positiv. Men hvordan er det så muligt at den ikke var positiv dagen efter hvor teststregen hvor jeg kan se var altså virkelig lang tydeligere end kontrolstregen. 
og 2 dage før D.8 jan havde jeg meget meget udflåd og som om det var lange tråde  som jeg kunne strække meget langt. Og nu er jeg helt tør næsten, ikke rigtig noget udflåd. 

Ja men jeg tænker mere, at de efterfølgende tests ikke er positive .. Men at du måske bare er "uheldig" at teste SÅ tydeligt resten af måneden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.