Hvor mange dage kan en ægløsningstest være positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. januar 2023

Anonym trådstarter

ja altså lad mig se om jeg kan gøre det kort. Før i tiden var min cyklus mellem 27 og 28 dage. I de her sidste to måneder har den været ca 31 dage. Nok grund til at bliv lidt længere er nok fordi jeg har været gravid. 

Efter sidste menses begyndte jeg at teste for ægløsning. Min sidste mens første dag  var D. 28 dec, jeg fik en positiv ægløsningstest D. 8 Jan. Og har næsten testet hvor den har været positiv fra D. 8 Jan til idag D. 14 Jan 

kan det virkelig være rigtig at den kan forblive positiv i 7 dage? 
har desværre ikke min første test men har den fra idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2023

Linlin2022

Har du taget en graviditetstest..?

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Linlin2022 skriver:

Har du taget en graviditetstest..?

Nej den på billedet er altså en ægløsningstest.

Anmeld Citér

14. januar 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Graviditet kan også slå ud på ægløsningstest, så mon ikke du bare er gravid

Anmeld Citér

14. januar 2023

Darling

Jeg ville også tage en graviditetstest da den kan slå ud, det kan også være de har været næsten positive men så positive ud

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Graviditet kan også slå ud på ægløsningstest, så mon ikke du bare er gravid

Ja har godt nok læst om at man kan teste for graviditet med ægløsningstest. Men hvordan skal det overhovedet være muligt  når jeg fik min første positiv ægløsningstest D. 8 jan om aften og selve ægløsning finder jo først sted 24 til 48 timer efter første positiv ægløsningstest også er det ægget skal  jo også først befrugtes også går der mindst 2 til 7 dage før ægget sat sig fast.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg ville også tage en graviditetstest da den kan slå ud, det kan også være de har været næsten positive men så positive ud

Ja har godt nok læst om at man kan teste for graviditet med ægløsningstest. Men hvordan skal det overhovedet være muligt  når jeg fik min første positiv ægløsningstest D. 8 jan om aften og selve ægløsning finder jo først sted 24 til 48 timer efter første positiv ægløsningstest også er det ægget skal  jo også først befrugtes også går der mindst 2 til 7 dage før ægget sat sig fast.

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Og nej jeg er 100% sikker på at jeg fik positiv ægløsningstest D.8 Jan og D. 9 Jan var den knald rød. Og teststregen var endda mere rød end kontrolstregen. Der ingen der vil være i tvivl om at den var positiv. Og knap 2 dage før jeg testede positiv der havde jeg udflåd der kunne strække sig meget langt og havde meget udflåd. Nu har jeg næsten ikke rigtig udflåd idag og har været næsten tør i mindst 2 dage nu. 

Anmeld Citér

14. januar 2023

Darling

Anonym skriver:

Og nej jeg er 100% sikker på at jeg fik positiv ægløsningstest D.8 Jan og D. 9 Jan var den knald rød. Og teststregen var endda mere rød end kontrolstregen. Der ingen der vil være i tvivl om at den var positiv. Og knap 2 dage før jeg testede positiv der havde jeg udflåd der kunne strække sig meget langt og havde meget udflåd. Nu har jeg næsten ikke rigtig udflåd idag og har været næsten tør i mindst 2 dage nu. 

Jeg synes dog heller ikke den er 100 procent positiv på det billede, men tæt på

Anmeld Citér

14. januar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Har du pco(s) eller lign? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.