Belægning og ondt i halsen - Ved I ikke er læger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Told you….  rigtig god bedring

og har dine familiemedlemmer den mindste snert af noget så få dem i behandling. Og husk du skal faktisk lade din nye tandbørste være i kogende vand i 5 minutter hver dag under din behandling… ellers smitter du dig selv. Og tandbørsten skal væk fra de andres (der også skal udskiftes eller skoldes). Tro mig - som sagt har jeg været der.

Det vil jeg helt sikkert gøre. 

Jeg får det adskilt og skoldet. 

Når jeg er færdig med behandling får alle man nye tandbørster. I første omgang bliver alt skoldet og delt op. 

Tak for den info.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Uh hvor jeg føler med dig. God bedring

jeg havde det selv for nogle år siden. Men jeg har ingen mandler hvilket resulterede i at jeg blev angrebet i selve halsen, svælget og tungen. Jeg har underdrejet i smerter og havde svært ved at trække vejret og synke var umuligt. Kan huske jeg ringede grædende til lægevagten kl 4 om morgenen og bad om morfin  det fik jeg dog ikie skal lige siges

Tak. 

Jeg har mangler. Men de er heller ikke angrebet. Har aldrig oplevet noget så smertefuldt. Jeg har virkelig ikke lyst til at spise. Frygter hver gang vi nærmer os et måltid. :/ vil helst ikke spise. 

Håber penicillinen hjælper hurtig. �� 

Puha. Kunne have gjort det samme igår. Man bliver desperat.  �� 

Anmeld Citér

28. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Tak. 

Jeg har mangler. Men de er heller ikke angrebet. Har aldrig oplevet noget så smertefuldt. Jeg har virkelig ikke lyst til at spise. Frygter hver gang vi nærmer os et måltid. :/ vil helst ikke spise. 

Håber penicillinen hjælper hurtig. �� 

Puha. Kunne have gjort det samme igår. Man bliver desperat.  �� 

Det gør man virkelig. Det er så smertefuldt. Vil sq hellere føde end at få det igen.

penicillinen hjalp efter 4-5 dage for mig. 
håber det virker hurtigt for dig 

Anmeld Citér

28. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det gør man virkelig. Det er så smertefuldt. Vil sq hellere føde end at få det igen.

penicillinen hjalp efter 4-5 dage for mig. 
håber det virker hurtigt for dig 

Præcis. 

Umiddelbart føler jeg lidt at de hjælper allerede. I dag har jeg kunne spise to måltider �� nu jeg spændt på at se, hvordan natten går.  

Anmeld Citér

28. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Præcis. 

Umiddelbart føler jeg lidt at de hjælper allerede. I dag har jeg kunne spise to måltider �� nu jeg spændt på at se, hvordan natten går.  

Nåh det var da altid noget

krydser fingre får du får noget nattesøvn

Anmeld Citér

28. december 2022

Kastanje

De 7 gange i træk jeg var i behandling virkede det mærkbart et døgn efter opstart.

Køb zyks suttetabletter .. bedre end andre halspastiller.

god bedring 

Anmeld Citér

29. december 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nåh det var da altid noget

krydser fingre får du får noget nattesøvn

Det gjorde jeg heldigvis. Dog endte jeg med ambulance og kom på sygehuset pga vejrtrækningsbesvær. Min drøbel blev virkelig hævet og så er jeg blevet forkølet oveni. Så nu hedder den penicillin,  astma medicin og næsespray. 

Nu vil jeg bare gerne ordentligt ovenpå. ��

Anmeld Citér

29. december 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

De 7 gange i træk jeg var i behandling virkede det mærkbart et døgn efter opstart.

Køb zyks suttetabletter .. bedre end andre halspastiller.

god bedring 

7 gange i træk? ��

Det er da vildt. Det håber jeg godt nok ikke sker her. :/ 

Tak for dit råd.

Anmeld Citér

29. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det gjorde jeg heldigvis. Dog endte jeg med ambulance og kom på sygehuset pga vejrtrækningsbesvær. Min drøbel blev virkelig hævet og så er jeg blevet forkølet oveni. Så nu hedder den penicillin,  astma medicin og næsespray. 

Nu vil jeg bare gerne ordentligt ovenpå. ��

Åh nej dog. Håber du er i bedring idag og snart slipper af med det helt

Anmeld Citér

29. december 2022

Kastanje

Anonym skriver:

7 gange i træk? ��

Det er da vildt. Det håber jeg godt nok ikke sker her. :/ 

Tak for dit råd.

Skrev det også før - vi blev smittet af vores sønner.

“Børn kan også være raske smittebærer. Vi havde 7 omgange et efterår = 7x pinicilin kure. Først da mine børn også blev behandlet sammen med os voksne slap vi af med det. “

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.