Belægning og ondt i halsen - Ved I ikke er læger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2022

Kastanje

Og ingen kys til mand eller børn!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

fehår

Alternativt kan det også være svamp i mundhulen. Det kan vist brænde og svie helt vildt.

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

I den grad!  Jeg vil sige - hvis du ikke har haft din tandbørste i kogende vand i 5 minutter eller skiftet den ud + skål/glas den står i + alle andre tandbørster den står sammen med … så har du med næsten garanti streptokokker igen. Vagtlæge og behandling igen med det samme. Jeg ville også skifte sengetøj. Det er noget genstridigt noget, og man behøver ikke have feber. 

Vildt. Det var jeg slet ikke klar over. 

Jeg giver lægen et kald i morgen tidlig. Så må vi se, hvad de siger. 

Umiddelbart tænker jeg selv streptokokker eller svamp i munden:/ 

Jeg har holdt mig fra min mand og børn i forhold til kys for netop ikke at smitte. ❤️

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Og ingen kys til mand eller børn!  

��

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Alternativt kan det også være svamp i mundhulen. Det kan vist brænde og svie helt vildt.

Ja. Det tænker jeg også lidt. 

Giver lægen et kald i morgen tidlig. Så må vi se.

Anmeld Citér

26. december 2022

Kastanje

Vildt. Det var jeg slet ikke klar over. 

Jeg giver lægen et kald i morgen tidlig. Så må vi se, hvad de siger. 

Umiddelbart tænker jeg selv streptokokker eller svamp i munden:/ 

Jeg har holdt mig fra min mand og børn i forhold til kys for netop ikke at smitte. ❤️

Børn kan også være raske smittebærer. Vi havde 7 omgange et efterår = 7x pinicilin kure. Først da mine børn også blev behandlet sammen med os voksne slap vi af med det. 

Anmeld Citér

26. december 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Børn kan også være raske smittebærer. Vi havde 7 omgange et efterår = 7x pinicilin kure. Først da mine børn også blev behandlet sammen med os voksne slap vi af med det. 

�� det da vildt. Håber virkelig ikke, at det kommer til at ske her. 

Anmeld Citér

27. december 2022

Anonym trådstarter

Halløj 

Lige en update her fra. 

Jeg var ved lægen i dag. Det er endnu en omgang halsbetændelse med streptokokker.  Så jeg tager lige endnu en omgang penicillin.  

Tak fordi I tog jer tid til at svare.

Anmeld Citér

27. december 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Halløj 

Lige en update her fra. 

Jeg var ved lægen i dag. Det er endnu en omgang halsbetændelse med streptokokker.  Så jeg tager lige endnu en omgang penicillin.  

Told you….  rigtig god bedring

og har dine familiemedlemmer den mindste snert af noget så få dem i behandling. Og husk du skal faktisk lade din nye tandbørste være i kogende vand i 5 minutter hver dag under din behandling… ellers smitter du dig selv. Og tandbørsten skal væk fra de andres (der også skal udskiftes eller skoldes). Tro mig - som sagt har jeg været der.

Anmeld Citér

27. december 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Halløj 

Lige en update her fra. 

Uh hvor jeg føler med dig. God bedring

jeg havde det selv for nogle år siden. Men jeg har ingen mandler hvilket resulterede i at jeg blev angrebet i selve halsen, svælget og tungen. Jeg har underdrejet i smerter og havde svært ved at trække vejret og synke var umuligt. Kan huske jeg ringede grædende til lægevagten kl 4 om morgenen og bad om morfin  det fik jeg dog ikie skal lige siges

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.