Halløj I dejlige baby brugere
Jeg har brug for et råd. Jeg er godt klar over, at I ikke er læger. Men måske en har stået i en lignende situation. Jeg er ved at være desperat. :/
Sagen er den, at jeg den 2/2 blev testet positiv for halsbetændelse og streptokokker. Havde belægning ved mandlerne uden, at de overhovedet var hævet eller andet. Omkring 40 i feber. Mine lymfer øverst i halsen var meget hævede. Det strålede ud i ørene, og gav hovedpine. Jeg kom på penicillin i 7 dage. Da jeg stoppede var det hele mere eller mindre væk.
Søndag aften den 18/12 begynder det at svie bag i halsen. Jeg tænker åh nej. Et tilbagefald. Får hurtigt feber omkring 39.
Når jeg synker, så føles det som om, der er en knude bagerst i venstre side. Umiddelbart bag mandlen op med næsen.
Jeg kontakter vagtlægen, da jeg er nervøs for om, det er en byld.
Lægen tester mig for streptokokker. Men finder intet. Igen er mine lymfer hævede.
Tirsdag ringer jeg til egen læge, da det ikke er blevet bedre. De kan intet se, og konkludere, at det er irritation fra sidste halsbetændelse.
Jeg skubber det hen, og tænker, at det nok bare er mig.
Torsdag er det som om, at smerten flytter sig fra venstre til højre side, og der kommer en hvid plet på den ene side ved mandlen. Som bliver større og større.
Igår kan jeg se, at der er begyndt at komme en i venstre side.
I dag kan jeg se, at der er kommet pletter på drøblen også.
Det brænder så meget i munden, når bare jeg skal trække vejret.
Min appetit er helt nedsat. I dag har jeg kun spist lidt til aften. Stadig ingen feber.
Jeg har på intet tidspunkt været forkølet.
Umiddelbart vil jeg kontakte lægen igen tirsdag, hvis det fortsætter. Men ved ikke om, det er spild af deres tid :/ Syntes bare at det har stået på længe nu.
Nogen der har prøvet noget lignende?