Hvor mange skal jeg lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2022

Anonym trådstarter

Glad for jeg valgte at lave 40. Kunne også snildt have lavet 80 for de var revet væk og flere børn måtte dele fordi det var det de fleste ville have. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det ved jeg godt. Men stadig 10-15 stk til 80 børn. Det lyder lige i underkanten. Jeg syntes i forvejen at 40 lød for lidt. 

men nu er der laver ca 40 i 

Men hvis der nu er 10 af de 80 børn der har 10-15 pølsehorn med så er der jo fint til alle Tror sidst vi var til arrangement i min søns klasse var det 3-4 der havde pølsehorn med ud af 25. 

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men hvis der nu er 10 af de 80 børn der har 10-15 pølsehorn med så er der jo fint til alle Tror sidst vi var til arrangement i min søns klasse var det 3-4 der havde pølsehorn med ud af 25. 

Som sagt så tog jeg det rigtige valg og fulgte min mavefornemmelse med 40 stk. og kunne snildt have taget det dobbelte med da de røg hurtigt og mange af børnene måtte dele fordi det var det de fleste ville have. 

Anmeld Citér

20. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Som sagt så tog jeg det rigtige valg og fulgte min mavefornemmelse med 40 stk. og kunne snildt have taget det dobbelte med da de røg hurtigt og mange af børnene måtte dele fordi det var det de fleste ville have. 

Du skulle nok have stillet dit spørgsmål anderledes. Det er jo helt underordnet, at I skulle have mad med til fire, når du gik efter at flest muligt skulle have pølsehorn - og så havde 80 eller 100 vel været mindst lige så rigtige valg. 
Folk har jo svaret på, hvor mange du skulle lave ud fra din information om mad til fire personer. 

Anmeld Citér

20. december 2022

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

I behøver ikke svare mere. Jeg har afleveret 40 pølsehorn så nu er det sådan

Godt valg

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du skulle nok have stillet dit spørgsmål anderledes. Det er jo helt underordnet, at I skulle have mad med til fire, når du gik efter at flest muligt skulle have pølsehorn - og så havde 80 eller 100 vel været mindst lige så rigtige valg. 
Folk har jo svaret på, hvor mange du skulle lave ud fra din information om mad til fire personer. 

Næh. Jeg stillede spørgsmålet helt rigtigt for at høre hvor mange andre ville tage med fordi jeg selv havde tænkt 40 men syntes det virkede som alt for lidt. Og efter at mange skrev de kun ville tage 10-15 stk med. Så fulgte jeg min egen mavefornemmelse. 

havde folk skrevet jeg skulle have flere med end hvad jeg selv havde tænkt. Så havde jeg lavet flere. 
I sidste ende valgte jeg jo rigtigt ved at følge min egen mavefornemmelse 

Anmeld Citér

20. december 2022

Kastanje

Du spørger og svar nu med en “ha jeg fik ret” attitude. Du tog for mange med ifht hvad I var blevet bedt om. Hvis de fleste har lyst til pølsehorn bør det koordineres så flere tager det med. Men det giver ingen mening at en har med til alle og at al pastasalat, frikadeller osv bliver til overs… fordi de er mætte af alle de pølsehorn, du har taget med. 
Just saying

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.