Hvor mange skal jeg lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvor meget spiser I?��

Det er jo det du skal bedømme ud fra, umuligt for os at svarer på, når vi ikke aner hvor store pølsehorn vi snakker, men umiddelbart 8-10 stk

Bruge halve hotdogpølser. Så på størrelse med dem med køber i netto montrene (de små af dem) 

Men 8-10 stykker til 80 børn. Så er der jo virkelig mange der ikke får nogen

Det er kun sønnike der spiser pølsehorn herhjemme og vi er kun mig og ham så det er ikk til at svare på hvor mange vi spiser 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Bruge halve hotdogpølser. Så på størrelse med dem med køber i netto montrene (de små af dem) 

Det er kun sønnike der spiser pølsehorn herhjemme og vi er kun mig og ham så det er ikk til at svare på hvor mange vi spiser 

Men intentionen med sådan en buffet, er heller ikke at alle skal have noget af alt. Men at nogen har lyst til pølsehorn, andre tager frikadeller, og andre pastasalat osv osv.  

en familie på 4 vil typisk spise ca 3pr mand hvis de ikke spiser andet  = 12stk 

Anmeld Citér

19. december 2022

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Men intentionen med sådan en buffet, er heller ikke at alle skal have noget af alt. Men at nogen har lyst til pølsehorn, andre tager frikadeller, og andre pastasalat osv osv.  

en familie på 4 vil typisk spise ca 3pr mand hvis de ikke spiser andet  = 12stk 

Det ved jeg godt. Men stadig 10-15 stk til 80 børn. Det lyder lige i underkanten. Jeg syntes i forvejen at 40 lød for lidt. 

men nu er der laver ca 40 i 

Anmeld Citér

19. december 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det ved jeg godt. Men stadig 10-15 stk til 80 børn. Det lyder lige i underkanten. Jeg syntes i forvejen at 40 lød for lidt. 

Der er jo en reel chance for at andre også har pølsehorn med. Jeg ville selv tage 20-30 pølsehorn med. 

Vi har fællesspisning på vores børns friskoler, en gang om måneden og børnene lærer bare hurtigt at spise det der er. 
Der er tit nogle der har bagt pandekager eller laver risengrød, men der er ikke nok til alle børn, men de klarer den alligevel. 

Tænk på at der er mange der har mad med. Og hvis alle havde mad med til 80 børn, ville I have mad nok til de næste 20 arrangementer 

Anmeld Citér

19. december 2022

Soonmom

Anonym skriver:

Men I skal jo heller ikke tage med til 80 børn, men til jer selv (altså antalsmæssigt)

Anmeld Citér

19. december 2022

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Men I skal jo heller ikke tage med til 80 børn, men til jer selv (altså antalsmæssigt)

Vi forældre skal ikke deltage. Så jo det er beregnet til alle børn. Det er derfor at 10-15 virker alt for lidt. 

Anmeld Citér

20. december 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Vi forældre skal ikke deltage. Så jo det er beregnet til alle børn. Det er derfor at 10-15 virker alt for lidt. 

Nej du skal have med til 4 personer - det er ikke alle børnene . Der er jo masser af andre ting.

Men tag bare 40 med. Personligt ville jeg fryse halvdelen ned og gemme dem.

Anmeld Citér

20. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

40 pølsehorn til 4 børn er virkelig mange! 

Anmeld Citér

20. december 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg ville tage 3 (Max 4) med pr. pers. = 12-16 stk. 
Det er jo netop ikke meningen at du skal have med til alle børnene

Anmeld Citér

20. december 2022

Anonym trådstarter

I behøver ikke svare mere. Jeg har afleveret 40 pølsehorn så nu er det sådan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.