lunde skriver:
jeg vil meget gerne gi dig en undskyld, for det jeg har skrevet.
ikke fordi jeg ikke mente det, det var måske oz hårdt sagt, men nu kan jeg fuldt ud forstå dig og hvorfor du ikke har dine elskede døtre..
UNDSKYLD.. nu føler jeg med dig, jeg vil nemlig aldrig for alt i verden kunne undvære min datter...
nu må du bare holde modet oppe, og vente til den lille ny kommer, for så kan du igen holde til at ha dine to dejlige piger mere hos dig, du ved jo at din piger er i gode hænder...
held og lykke fremover...
Jeg fårstår så godt hvad folk har skrevet, for det er os det mest naturlige at moren normalt tager eller har børnene med når far og mor går fra hinanden.. Så bebrejdre slet ikke nogle af jeres kommentar, men jo det kan godt lyde lidt hårdt til tider når folk siger deres mening og det bare står med ord, man kan ikke se hvordan folk tænker det når det blir skrevet..
Men når den lille er kommet til verden skal jeg os have pigerne noget oftere end det jeg har nu, os fordi nu har jeg fundet noget større, og der er bedre plads til dem, men igen nu er det vant til at være fast ved deres far så kunne for alt i verden ikke finde på bare og sige, hit med vores børn, jeg elsker mine piger mere end noget andet ingen tvivl der men igen vil ikke bare fjerne dem fra deres vante omgivelser og deres hverdag, så hellere tage dem i forlænget weekend når alt det her er overstået.
Mine børn er og vil altid være min verden, os selvom der kommer en lille ny snart. Men der er masser af kærlighed til dem alle 3, og ved os min store datter glæder sig til den lille kommer.
Men det som jeg skrev, vil hellere bare sige fint så må jeg finde løsning med faren i stedet for statsamt og ret skal blandes ind i det hele, og so fare er vi rigtig gode til at deles om vores børn, men grundet min graviditet har jeg ikke haft dem så meget og når jeg så endelig har dem og de skal hjem igen så føler jeg tom inden i, får et endnu større savn til dem, og jeg føler jeg svigter dem..
bestemt ikke nogen sjov følelse. Og nu ja, nu ved jeg ikke hvor længe jeg skal undvære dem da jeg som sagt lægger med kraftige plukkeveer, og prøver og holde det nede. SUK SUK.
FANDME GODT DER IKKE KOMMER FLERE EFTER DEN HER...