Er det pigens forældre, der skal købe barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

frk andreasen

lsvendsen skriver:

Hmmmm, den tradition har jeg ikke hørt om.. Vi bruger den ikke i vores famile og jeg har heller ikke hørt om andre der gør...

samme her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

karina1980

det har jeg ikke hørt om før, altså tit så giver bedsterne jo noget helt frivilligt, hvis de har økonomien til dette,

jeg har selv betalt alt mit, så kunne jeg nemlig også bedre selv bestemme hvad jeg ville have,

ved at min søster får 2000 af min mor, når de skal ud og shoppe barnevogn,

men at det er tradition, det har jeg alligevel aldrig hørt om

Anmeld

31. oktober 2009

Hanan <3

jeg ved ik om det er dnask tradition har aldrig hørt om det gennem mine veninder.

kun noget med at mange dansker har den tradition om at barnevognen ik må komme i deres hjem før barnet er født.

når men mine forældre har købt barnevogn til os ik fordi det er en traditon i vores land men fordi det er det første barnebarn og de ville godt købe den

Anmeld

31. oktober 2009

Lærke90

Den har tradition har jeg også hørt om da jeg blev gravid. jeg havde bare hørt det sådan at

faderens forældre købte barnevogn og moderens forældre købte autostol og seng..

Vi har købt alting selv, for synes ikke det er noget de skal betale for..

Anmeld

31. oktober 2009

Lone Jakobsen

har heller ikke hørt om det før.

da jeg ventede min datter var det "farmor" der kom med barnevognen, men det var fordi hun havde købt en til hendes første barnebarn...som forældrene ikke ville ha.

skidt for dem, godt for mig... men nej, ingen tradition, og til de 3 andre har jeg selv købt alt.

Anmeld

31. oktober 2009

LotteGabriella

ThulinJust skriver:

Det med at man får en barnevogn af ens forældre, om det er mandens eller kvindes forældre det er nu ligemeget, men det er nok oss bare fordi bedsteforældrene har lyst til det, fordi det enten er det første barnebarn, eller så er det fordi man noget i den familie har sagt man gerne vil. Vi har selv købt vores barnevogn (:

vi har også selv købt vores

Har aldig hørt om nogen tradition om hvem der skal købe barnevogn mv.

Holder med dig i at det må være op til bedsteforældrene selv om de har lyst/har råd til at købe barnevogn!!!

Anmeld

31. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Den tradition har jeg aldrig hørt om. Hører tit at de kommende bedsteforældre gerne vil give en barnevogn, men har ikke hørt at det lige skulle være fra kvindens forældre.

Anmeld

31. oktober 2009

Lise

Har heller aldriig hørt om den tradition.

Min svigerfar har givet barnevogn til sine første tre børnebørn (to af dem er han farfar til og en morfar). Nu er det fjerde på vej, men den har allerede én... Nå, men han har i hvert fald givet til både sin datter og sine to sønner.

Mine forældre gav en Stokke seng. Og til min bror gav de vist barnevogn plus lidt.

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

Det har jeg godt nok aldrig hørt om, troede kun det var når man skulle giftes at der er tradition for at pigens forældre betaler.

Vi har selv betalt vores, men mp da vist have fat i mine forældre og sige at de godt kan punge ud

men nej tror ikke det er rigtig, folk skal gøre det af lyst

Anmeld

31. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

vi fik en af min mor, men tror ikke det er pga en tradition..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.