Helt ærligt så er det så plat, umodent og respektløst som overhovedet muligt..
Kvinder vil gerne respekteres og behandles som ligeværdige i samfundet, og vil ikke ses som sexobjekter.. Så skulle de/vi måske gøre det samme med mænd.. Og det er squ ikke i orden, at man, i ligestillingens navn, behandler mænd som et stykke kød, når man ikke selv vil behandles som et stykke kød..
Hvis kvinder var blevet sat på en models letpåklædte krop, så havde de måske sagsøgt de mænd, der havde gjort det, og mændene havde måske også mistet deres job.. Hvad er forskellen med kvinderne så?
Derudover er det da mega nedgørende at mændene åbenbart ikke er gode nok sådan som de ser ud.. Havde man nu spurgt om de ville posere som de var, så var det noget andet.. Men at deres kroppe bliver gjort bedre, viser jo, at de skal skamme sig over deres kroppe.. Og det er heller ikke i orden
Og så er det bare kun noget 12 årige gør
..
Hvis jeg var dig, TS, så ville jeg tage dem ned og rive dem i stykker og smide dem ud eller noget lignende ligeså snart jeg var alene derinde næste gang.. Og hvis jeg ikke var så konfliktsky, så ville jeg gøre det imens alle var derinde inde
Anmeld
Citér