Anonym skriver:
Ideen med at roterer er egentlig fin nok, men det varierer jo hvornår de "store"/gode ting er og det løser heller ikke noget i forhold til at en vil få noget barnet ikke kunne lide.
Jeg har også overvejet at den ene bliver til de voksne og så vi selv køber en kinder mere. Men svigermor kommer i løbet af december, så hun kommer til at opdage det 
Men sig det da som det er. Jeres hjem, jeres regler. Og december skal være hyggelig og ikke fyldt ned konflikter over en skide julekalender.
Altså hvis min svigermor eller mor blev fornærmet over mit “koncept” med de givne julekalendre, ville jeg være fløjtende ligeglad. Jeg ville uden tvivl være taknemmelig, men jeg vil også stadig holde på at man oftest er nødt til at købe ens til børn, særligt når det omhandler slik.
MEN jeg synes nu at I skal forsøge at få det til at gå op uden for mange konflikter og så køb en 3. julekalender som ikke er magen til de andre, så tænker jeg nok det skal gå. Så er der ikke to der får det samme og en der skal have noget andet.
Anmeld
Citér