Jeg forventer at få købt de fleste julegaver i forbindelse med Black Friday. Nu er det mange steder blevet til Black Week så nogle af gaverne til børnene er købt med 25% i BR. i går helt uden at stå i kø. Nogle ting var sat ned med mere end 25% på deres hjemmeside, hvilket formentlig skyldtes, at selv med 25% rabat var legetøjet dyrere hos BR end Proshop, men nu er BR så lige 1 kr billigere.
Det gælder dog stadig med at se sig for. Den Ninjago kasse jeg bestilte på BRs hjemmeside til click and collect gav jeg 491,- for men i butikken stod den stadig til 999,- minus 25% så var man ikke bevidst om priserne kom man til at betale 750 i butikken.
Ellers mangler børnene noget nyt tøj, da de igen er vokset. Finder vi nogle gode tilbud, skal sønnen have en ny mobiltelefon og derudover vil vi gerne skifte vores tv og køleskab ud. Vi tjekker prishistorik, og stoler ikke på de besparelser butikkerne lokker med, så køber vi noget på fredag er det kun noget vi har planlagt at købe og kun noget, hvor vi rent faktisk sparer noget.
Indtil videre har jeg dog ikke set noget, der får mig til at styrte ud i butikkerne. Jeg plejer ellers altid at være i Bilka og købe legetøj med 30% rabat men de har kun tilbud på lego i år og de har heller ikke andre gode tilbud i år
Anmeld
Citér