Anonym skriver:
Passe mit arbejde, hente mit barn, se juletræet blive tændt sammen med barn på Rådhuspladsen i vores by.
Synes det er ulækkert som BF har skabt et overdrevet købemønster for dem der ikke har råd til at købe varerne til dagligt. At se folks overforbrug sådan en dag, giver mig kvalme. Få måneder efter at vi har brugt klodens ressourcer for dette år, handler vi som gale på nettet med co2 udledende fragt til følge. Butikkernes varelagre bugner med crap som vi ikke tror vi kan undvære, og til januarudsalget er selv samme varer sat endnu mere ned fordi de ikke kunne komme af med resten af det crap de bestilt hjem, så de hat plads til nyt og unødvendigt crap som vi tror vi ikke kan undvære..
Ka sagtens se at du har mange gode poins, og tror helt sikkert på at butikker, køber extra ind, for at ku lave "de gode tilbud"
Jeg handler sjældent på nettet, men når jeg gør ska jeg også gerne indrømme at jeg ik er særlig bevist omkring transport af varen osv.
Tror mange, køber de ting de køber den dag, netop fordi de gerne vi spare lidt penge, så de ka få de ting, de måske normalt ik har råd til, hvilket på den måde, og på den måde at få lidt mere luft til andre ting? Vh Stine
Anmeld
Citér