Celina er godt 5 måneder, og jeg klager stadig næsten dagligt over, at jeg har ondt i ryg og lænd ....men jeg har ikke længere ondt nede ved skambenet, som jeg havde dengang hun lå derinde.
Andres svar er bare at min ryg er svag og jeg må træne....
Og de har sikkert ret. Men for saaaatan!
Der er ind imellem jeg ammer Celina liggende i sengen. Og jeg føler mig helt "stødet" i kroppen. Som om det lammer i ryggen.
Jeg har overvejet om det er noget jeg skal gøre noget ved - nævne for lægen eller noget?
Men samtidig HADER jeg at virke pivet, og det er jo heller ikke alle dage jeg døjer slemt med det overhovedet.
Men det er nok til at genere mig, og til at jeg ind imellem bliver lidt urolig over smerterne.
Men jeg fortsætter som normalt. Jeg havde egentlig ikke tænkt på, at det jo godt kan være bækkenløsningen der fortsætter selvom graviditeten er ovre. Jeg håber bare på, at det ligeså stille vil holde op og gå i sig selv igen...
-----
Jeg har i øvrigt fået minipille-indsprøjtning. Jeg har stadig ikke fået min menses, men jeg ammer jo også endnu 100%
Men min vægt står også aaaalt for stille, desværre. Jeg har stadigvæk en hel del kilo jeg gerne vil af med - faktisk helt tilbage fra min første graviditet 
Anmeld