Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

stakkels dig... jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen der gor at jeg till tider ikke kan bevæge den ene arm( også fra graviditeten... og mangler stadig at tabe 10 kg... syndes det har været en hård omgang denne gang

10kg ja det kan skam ikke gøre det her. Min vægt står bare stille og det har den gjort siden jeg startede på p-piller så skal vist over på et  andet mørke eller sådan, er sgu hårdt når man gør en masse for at tabe  sig men at der bare intet sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

memuffin

10kg ja det kan skam ikke gøre det her. Min vægt står bare stille og det har den gjort siden jeg startede på p-piller så skal vist over på et  andet mørke eller sådan, er sgu hårdt når man gør en masse for at tabe  sig men at der bare intet sker

ja det er noget møg... tog 26 kg på denne gang og jeg var ikke ligefrem slank i forvejen

syndes også jeg gør en masse... min sundhedplejeske siger det kommer... men vil gerne have det går lidt stærkere...

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ja det er noget møg... tog 26 kg på denne gang og jeg var ikke ligefrem slank i forvejen

syndes også jeg gør en masse... min sundhedplejeske siger det kommer... men vil gerne have det går lidt stærkere...

det var jeg skam heller ikke.

Det kommer også, gjorde det også ved mig indtil jeg startede på p-piller så bulled jeg ud igen

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

det var jeg skam heller ikke.

Det kommer også, gjorde det også ved mig indtil jeg startede på p-piller så bulled jeg ud igen

æv hva

er også på pillen

det er nok derfor vægten står stille... men hvis jeg stopper med pillerne blir jeg nok endnu tykkerehvis du forstår

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

æv hva

er også på pillen

det er nok derfor vægten står stille... men hvis jeg stopper med pillerne blir jeg nok endnu tykkerehvis du forstår

ja også derfor jeg stadig tage den hehe

men har hørt man kan få nogen med mindre hormoner i som gør at man ikke tager på af dem

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

ja også derfor jeg stadig tage den hehe

men har hørt man kan få nogen med mindre hormoner i som gør at man ikke tager på af dem

ja men jeg er nødt til at tage dem jeg gør... får enorm uren hud hvis jeg ikke tager dem  så må jeg jo tage kg-ne med

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ja men jeg er nødt til at tage dem jeg gør... får enorm uren hud hvis jeg ikke tager dem  så må jeg jo tage kg-ne med

Ej hvor øv, har aldrig prøvet andre end dem jeg har nu

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

Ej hvor øv, har aldrig prøvet andre end dem jeg har nu

ok... måske skulle du prøve minni piller.. der skulle vist være mindre hormoner i

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

memuffin skriver:

ok... måske skulle du prøve minni piller.. der skulle vist være mindre hormoner i

så ville jeg først blive tyk hehe for vil slet ikke huske at tage dem så præcist som man skal hehe

Anmeld

31. oktober 2009

memuffin

suanne85 skriver:

så ville jeg først blive tyk hehe for vil slet ikke huske at tage dem så præcist som man skal hehe

nej det kan der være noget om hæhæ hvad med p stav eller lignene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.