Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor lang tid døjede i med det efter i har født og i hvor svær grad havde/har i problemer med det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med i svarene der kommer. Har nemlig selv døjet med det siden 24. uge. og har først termin om 1 måned.
Første gang døjede jeg med det i næsten 2 år EFTER fødslen.... Dog ikke så slemt som under graviditeten, men havde ondt flere dage hver uge....
2. gang forsvandt det kort tid efter fødslen.....
suanne85 skriver: Hvor lang tid døjede i med det efter i har født og i hvor svær grad havde/har i problemer med det?
Hej..
Det er nu 14 dage siden jeg fødte og jeg har i den sidste lille uges tid næsten ikke mærket noget til det mere.. Så det er bare SÅ dejligt!!
Håber ikke du døjer for meget med smerter..
Knus!
Renée88 skriver: Hej.. Det er nu 14 dage siden jeg fødte og jeg har i den sidste lille uges tid næsten ikke mærket noget til det mere.. Så det er bare SÅ dejligt!! Håber ikke du døjer for meget med smerter.. Knus!
He min dreng er 15 mdr nu og jeg døjer nogen gange stadig meget med det
jeg havde mellemsvær bækkenløsning med den lille.. han er 10½ måned nu og je døjer stadig med det... især op til mens... men min læge siger det nok skal blive godt med tiden
memuffin skriver: jeg havde mellemsvær bækkenløsning med den lille.. han er 10½ måned nu og je døjer stadig med det... især op til mens... men min læge siger det nok skal blive godt med tiden
Ej hvor sjovt du nævner det, skal have mens nu og det er helt galt med det lige nu
suanne85 skriver: Ej hvor sjovt du nævner det, skal have mens nu og det er helt galt med det lige nu
ja det er næsten det værste tidspunkt... eller hvis man har gået for meget... aus
memuffin skriver: ja det er næsten det værste tidspunkt... eller hvis man har gået for meget... aus
Ja og jeg er syg i mine ben i forvejen så er mega øv
suanne85 skriver: Ja og jeg er syg i mine ben i forvejen så er mega øv
stakkels dig... jeg har en nerve der sidder i klemme i ryggen der gor at jeg till tider ikke kan bevæge den ene arm( også fra graviditeten... og mangler stadig at tabe 10 kg... syndes det har været en hård omgang denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128