Hvad nu hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Noget nyt? 

Jeg skrev til ham igen for cirka 1 time siden. Han har dog ikke svaret. 

Måske det alligevel bare bare det? Jeg aner det ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jeg skrev til ham igen for cirka 1 time siden. Han har dog ikke svaret. 

Måske det alligevel bare bare det? Jeg aner det ikke. 

Mon han vendte tilbage? 

Anmeld Citér

1. oktober 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Mon han vendte tilbage? 

Niks desværre ikke.. Jeg har intet svar retur fået. Synes det dårlig stil. Man kan da i det mindste skrive selv tak men jeg ønsker ingen kontakt. Så det var nok det. 

Jeg tænkte ikke jeg ville skrive en besked igen fordi det tager 2 sekunder at svarer en anden person. Hele fredagen gik uden jeg fik svar så jeg tænker løbet er kørt. 

Anmeld Citér

1. oktober 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Niks desværre ikke.. Jeg har intet svar retur fået. Synes det dårlig stil. Man kan da i det mindste skrive selv tak men jeg ønsker ingen kontakt. Så det var nok det. 

Jeg tænkte ikke jeg ville skrive en besked igen fordi det tager 2 sekunder at svarer en anden person. Hele fredagen gik uden jeg fik svar så jeg tænker løbet er kørt. 

Øv  men mega sejt du gjorde det! 

Anmeld Citér

2. oktober 2022

Anonym

Anonym skriver:

Øv, men nu kan du i det mindste få ham ud af hovedet.

Gå ud og find dig en dejlig mand, der gider dig, og ignorer ham der, hvis han svarer på en senere tidspunkt. Hvis han ville dig, havde han svaret for længst. 

Anmeld Citér

2. oktober 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv, men nu kan du i det mindste få ham ud af hovedet.

Gå ud og find dig en dejlig mand, der gider dig, og ignorer ham der, hvis han svarer på en senere tidspunkt. Hvis han ville dig, havde han svaret for længst. 

Tusind tak. Ja jeg blev sgu lidt ærgerlig over han ikke svarede trods vi havde en god samtale den aften. 

Men nu har jeg prøvet og det var så det. Som du selv skriver så er der sikkert en sød og omsorgsfuld mand derude til mig. Jeg skal bare finde ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.