Hvad nu hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Du kan jo altid prøve? Du kan højst få et nej kan man sige.. 

bare skriv “hej, har gået og tænkt på dig af og til og tænkte hvordan du går og har det?”

- og så se hvad der sker..

gjorde det med min mand - vores relation døde bare lidt ud og vi stoppede med at snakke (venskab). Så skrev som ovenstående - og i dag er vi gift og har barn  (det er ved at være en del år siden hold op tiden flyver!)

held og Lykke giv gerne en opdatering

Jeg skrev til ham i går! Han kunne godt huske mig og vi hygge skrev frem og tilbage i nogle få timer før vi begge egentlig skulle i seng. 

Vi skrev godnat osv men er spændt nu... Om han skriver igen i aften eller ej. Jeg vil hellere ikke skrive for at virke total desperat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg skrev til ham i går! Han kunne godt huske mig og vi hygge skrev frem og tilbage i nogle få timer før vi begge egentlig skulle i seng. 

Vi skrev godnat osv men er spændt nu... Om han skriver igen i aften eller ej. Jeg vil hellere ikke skrive for at virke total desperat

Spændende! Godt gået

Anmeld Citér

29. september 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg ville bare skrive til ham. Det er sgu okay at virke interesseret. Måske.bare lige takke ham for samtalen i går ☺️ held og lykke. 

Anmeld Citér

29. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Fedt du skrev! Ih jeg har næsten lavet popcorn og venter på en opdatering

Anmeld Citér

29. september 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Fedt du skrev! Ih jeg har næsten lavet popcorn og venter på en opdatering

Hahahah godt jeg kan underholde ��

Anmeld Citér

29. september 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Hahahah godt jeg kan underholde ��

Noget nyt? 

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Noget nyt? 

Nej desværre. Håbede han ville skrive i går men det gjorde han ikke. 

Overvejer selv at skrive til ham i dag.. 

Anmeld Citér

30. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Nej desværre. Håbede han ville skrive i går men det gjorde han ikke. 

Overvejer selv at skrive til ham i dag.. 

Kan være han bare ikke er den store initiativ tager..? Skriv du bare til ham, vis ham at du har en interesse i at snakke med ham. Spørg hvordan hans dag har været eller noget

Anmeld Citér

30. september 2022

Anonym

Mrs. skriver:

Kan være han bare ikke er den store initiativ tager..? Skriv du bare til ham, vis ham at du har en interesse i at snakke med ham. Spørg hvordan hans dag har været eller noget

Eller også må man bare acceptere, at der ikke var mere i det? Sådan er det jo nogengange. 

Anmeld Citér

30. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Eller også må man bare acceptere, at der ikke var mere i det? Sådan er det jo nogengange. 

Det kan også snildt være  det finder man jo kun ud af ved at skrive

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.