Hvad nu hvis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.944 visninger
25 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2022

Anonym trådstarter

Der er den her fyr som jeg skrev og snakkede med for cirka 7 år siden. Jeg har tænkt på ham on and off i løbet af årene. Vi stoppede kontakten på en lidt flad måde. 

Jeg overvejer mange gange at skrive til ham.. men tør ikke. Jeg har taget lidt mere på i løbet af årene og er nervøs for at hvis vi optager kontakten at han vil tænke at det gider han ikke fordi jeg er blevet stor. 

Burde jeg gøre det? Og hvis ja hvordan pokker starter man en samtale med en i denne situation?��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2022

Mrs.

Du kan jo altid prøve? Du kan højst få et nej kan man sige.. 

bare skriv “hej, har gået og tænkt på dig af og til og tænkte hvordan du går og har det?”

- og så se hvad der sker..

gjorde det med min mand - vores relation døde bare lidt ud og vi stoppede med at snakke (venskab). Så skrev som ovenstående - og i dag er vi gift og har barn  (det er ved at være en del år siden hold op tiden flyver!)

held og Lykke giv gerne en opdatering

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Du kan jo altid prøve? Du kan højst få et nej kan man sige.. 

bare skriv “hej, har gået og tænkt på dig af og til og tænkte hvordan du går og har det?”

- og så se hvad der sker..

gjorde det med min mand - vores relation døde bare lidt ud og vi stoppede med at snakke (venskab). Så skrev som ovenstående - og i dag er vi gift og har barn  (det er ved at være en del år siden hold op tiden flyver!)

held og Lykke giv gerne en opdatering

Jeg tænker på det hver dag men tør stadig ikke at skrive til ham ��

Anmeld Citér

26. september 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Ved du overhovedet om han stadig er single.  ?

Anmeld Citér

26. september 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Tja.. jeg har altid lært og lært mine børn, at uden at være bange kan man ikke være modig.  
tag et spring og gør det du ikke tør, måske bliver du overrasket og om ikke andet har du overvundet den frygt. 

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

321 skriver:

Ved du overhovedet om han stadig er single.  ?

Nej det ved jeg faktisk ikke men udfra hvad jeg kan se på hans Facebook ser det sådan ud. Selvfølgelig uden at vide det 100%.

Anmeld Citér

26. september 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Tja.. jeg har altid lært og lært mine børn, at uden at være bange kan man ikke være modig.  
tag et spring og gør det du ikke tør, måske bliver du overrasket og om ikke andet har du overvundet den frygt. 

Men hvordan starter man sådan en samtale efter alle de år? Jeg frygter også han slet ikke kan huske mig . 

Anmeld Citér

26. september 2022

Mrs.

Som jeg skrev, kan du jo bare skrive hej, har gået og tænkt på dig af og til og tænkte hvordan du går og har det?. 
Så skriver han enten hvem fanden er du, eller også svarer han på spørgsmålet. 
Kan han ikke huske dig så genopfrisk hans hukommelse, kan jo være han bliver glad

Anmeld Citér

26. september 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Nej det ved jeg faktisk ikke men udfra hvad jeg kan se på hans Facebook ser det sådan ud. Selvfølgelig uden at vide det 100%.

Er du venner med ham på Facebook ? Måske du kan starte med at kommentere på noget han slår op derinde. Så kan du se hvordan han reagerer på din kommentar 

Anmeld Citér

27. september 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Du kan også bare skrive noget med, at der var et eller andet som mindede dig om ham, og du kom til at tænke på ham. Ala "Hej Michael. Jeg ved godt, at det er længe siden, men her i går gik jeg forbi den bager, hvor vi købte de der kæmpe isvafler engang for hundrede år siden. Jeg ved ikke, om du kan huske det, men jeg kom bare sådan til at tænke på det. Jeg håber at du har det godt "

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.