Anonym skriver:
Bliver sku helt ked af det på din kærestes vej.
Så, du vil have han arbejder mindre, ikke spiller så meget computer. Har du ikke vidst de ting fra starten af?
5 år. Jeg ville aldrig ændre på min kærestes vaner. Selvfølgelig vil hans prioritering af spil osv. Sænke sig når barnet kommer. If you can't beat them, join them.
Min veninde var træt af hun aldrig så hendes mand, så hun begyndte at spille med ham. De hyggede sig, da børnene kom, så skruede de begge ned.
Tror det nok i virkeligheden drejer sig om, at det ikke er dit perfekte billede af en drømmefamilie. Et hus, der ikke fungere, en kæreste der ikke er som du vil have.
Da min kæreste og jeg fandt sammen, skete alting lidt pludselig. Hans mor døde og han skulle flytte. Vi havde været sammen i 3 måneder. Lidt mere uofficielt. Det første halve år, kæmpede jeg med følelsen af at det måske ikke var det bedste. Jeg var presset fordi jeg ikke havde et haft et valg om at flytte sammen. 5 år senere, kunne jeg ikke forestille mig en verden uden ham. Vi købte hus efter 6 måneder og har boet i det hus siden. Et gammelt 70erhus. Men det er vores til vores kommende familie. Vi har da flere gange tænkt, det her er nok ikke her vi afslutter vores familie. Men det er vores.
Jeg ønsker dig held og lykke og håber i finder en løsning.
Øhm. Nu spørger jeg måske dumt. Men hvor læser du noget om computer osv. det er huset hun er utilfreds med