babyprojekt igang = en masse spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

tandbørsten

nåh man skal tælle sin mens med ? tak for det, det vidste jeg ikke - nu skal je da lige ha lavet et pa beregninge om.

godt vi kun har prøvet en mdr

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Valle81

Floridoor skriver:

nåh man skal tælle sin mens med ? tak for det, det vidste jeg ikke - nu skal je da lige ha lavet et pa beregninge om.

godt vi kun har prøvet en mdr

tusind tak

Det var så lidt:0)

Jo den skal du tælle med.

Det berører jo nemlig også for hvornår man så har ægløsning, og hvis ikke du har talt mens med, så er det vist blevet helt skævt:0)

Held held og atter held og lykke med projektet, krydser arme og ben:0)

Anmeld

6. november 2009

tandbørsten

ja lig præcis, så har vi jo ikke ramt de rigtige dage, øv!

så starter vi forfra

Anmeld

6. november 2009

tandbørsten

kan du så os svare mig på hvornå jeg igen vil få ægløsning ??

min mens kommer ret ureglmæssig så jeg er igang med at skrive ned hvor den kommer og antal dage den vare, men sige man ikke at ægløsning kommer midt i perioden ??

Anmeld

6. november 2009

Valle81

Floridoor skriver:

kan du så os svare mig på hvornå jeg igen vil få ægløsning ??

min mens kommer ret ureglmæssig så jeg er igang med at skrive ned hvor den kommer og antal dage den vare, men sige man ikke at ægløsning kommer midt i perioden ??

Åhh, det er meget svært at sige:0) Det er meget forskelligt fra person til person.

Min plejer at komme omkring 10-12 dage efter min mens startede, så det er jo sådan lidt midt i:0)

Anmeld

6. november 2009

tandbørsten

men det kommer vel os an på hvor lang ens cyklus er ik ?

og da min er noget ureglmæssig er det nok best at lave de der ægløsningstest online de næste pr mdr for at ramme bare ca - hva hvis man sexer hver 2-3. dag så er man vel dækket ind ?

Anmeld

6. november 2009

Maise

Floridoor skriver:

men det kommer vel os an på hvor lang ens cyklus er ik ?

og da min er noget ureglmæssig er det nok best at lave de der ægløsningstest online de næste pr mdr for at ramme bare ca - hva hvis man sexer hver 2-3. dag så er man vel dækket ind ?

Vi gik på fertillitetsklinikken fordi jeg har pco og er overvægtig. De sagde at man skulle have sex hver 3 dag, hverken mere eller mindre. Det skulle man have fra mens slutter til den starter igen. Så var man godt dækket ind og sæden er i topkvalitet. Og nu er jeg i uge 31. Husk sund kost, vægttab, motion, minus rygning og alkohol, det hjælper meget at være bevidst om dette. Vi havde forsøgt i ca 18 måneder uden held og da jeg så tabte ti kilo på to måneder, dyrkede motion 1,5 time om dagen, minus rygning og alkohol og spiste pcokost, så gik der 2,5 måned, så blev jeg gravid.

Held og lykke

Anmeld

6. november 2009

tandbørsten

tak forrådet, jeg hverken ryger eller drikker, men jeg er overvægtig men godt igang med vægttab, minus 15 kg på havden mdr.

det er kun en mdr siden vi gik igang med baby projekt så det er stadig nyt, det jeg er mest usikker på er alt det ægløsning halløj, men tor jeg vil følge dit råd med se hver 3 dag og så ta den derfra tak!

Anmeld

6. november 2009

Joanna

Maise skriver:

Vi gik på fertillitetsklinikken fordi jeg har pco og er overvægtig. De sagde at man skulle have sex hver 3 dag, hverken mere eller mindre. Det skulle man have fra mens slutter til den starter igen. Så var man godt dækket ind og sæden er i topkvalitet. Og nu er jeg i uge 31. Husk sund kost, vægttab, motion, minus rygning og alkohol, det hjælper meget at være bevidst om dette. Vi havde forsøgt i ca 18 måneder uden held og da jeg så tabte ti kilo på to måneder, dyrkede motion 1,5 time om dagen, minus rygning og alkohol og spiste pcokost, så gik der 2,5 måned, så blev jeg gravid.

Held og lykke

Jeg har samme erfaring - da vi prøvede at ramme ÆL blev jeg ikke gravid. Da vi prøvede IKKE at ramme den, blev jeg gravid. Det bedste er altså at være sammen sådan cirka som man plejer, et par gange om ugen eller deromkring - så bliver de fleste gravide i løbet af det første halve års tid. 

Anmeld

9. november 2009

tandbørsten

håber at vi kan ramme rigtigt i dene cyklus -desuden så har jeg lige bestilt baby me now, håber på et mirakel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.