Floridoor skriver:
hej piger,
jeg er ny her og håber på en masse støtte og opbakning.
kæresten og jeg er lige gået igang med baby projekt 1 okt og vi håber begge at det lykkedes snart, man er vel optimistisk.
jeg er overvægtig og er igang med vægttab og det går rigtig godt. men, min mens har aldrig været reglmæssig, feks i denne mdr havde jeg mens d. 12 og blødte i 2 dage, så blødte jeg igen i tirsdags, ganske lidt. jeg syns det er noget rod når min cyklus ikke fungere, hvordan skal jeg så regne min ægløsning ud ? kan jeg overhovedet blive gravid når min mens ikke er reglmæssig og er der noget jeg kan gøre for at få den reglmæssig. vi øver os på at få baby ca 1-2 dag men der er intet sket, ved godt vi ikke har været igang så længe men jeg er da bange for at jeg ikke kan blive gravid.
hvad kan vi gøre for at fremskynde prosessen, er der nogen piller, urter andet jeg kan tage??
Først og fremmest velkommen til, og håber du bliver glad for at være herinde.
Nu nævner du intet om at du er stoppet på nogen prævention former for nylig, som p-piller f.eks. der indeholder hormoner, hvis dette er tilfældet er det helt normalt der kan gå op til et år før din mens bliver regelmæssig, og det hele er ude af kroppen.
Din mens behøver ikke at være regelmæssig for at blive gravid, det eneste der er nødvendig for dig for blive gravid er selvfølgelig at du har ægløsning 
Der er ikke noget man som sådan kan gøre for at fremskynde processen, udover selvfølgelig at spise sundt, og varieret, dyrke motion mm.
Der findes desværre ingen mirakkel piller.
Held og lykke med det.
Anmeld