babyprojekt igang = en masse spørsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Rikkemor89

Hej .

Det med at din mens ikk kommer som du gerne vil have den tid, betyder ikk a du ikk kan blive gravid. Jeg er en ung kvinde på 19 år som har pco & fik af vide a jeg ikk kunne blive gravid & jeg havde min mens først i April 09 & fandt ud af a jeg var gravid den 10 Aug 09, så det skal lige siges a jeg er blevet gravid uden a have min mens. Så ens mens har ikk noget med det a gøre. & det kan tage tid inden det lykkes, men i kan oss være heldige a det sker første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Bondepigen

Mit bedste råd er alt lade alle tanker ligger.... Nyd livet og din dejlige kæreste og pludselig .... Bang. Tror man kan stresse sig selv og sin krop rigtigt meget ved at tænke for meget på det. Tænk på alle dem, der oplever at blive gravide efter de har adopteret.

Bare mit bedste bud.  og så god fornøjelse.

Det der det tænker jeg osse. Min kæreste og jeg prøvede i 2½ år inden der skete noget. Da jeg endelig for alvor sagde til mig selv, sker det så er det godt, sker det ikke så er det nok sådan det skal være...så blev jeg sørme gravid, så jeg tror osse man kan stresse sin krop så meget at det ikke lykkes..

Ens menstruation kan jo osse blive påvirket af stress...

Anmeld

1. november 2009

tandbørsten

lige et spørgsmå mere, jeg havde min mens d. 12 og den varede 2 dage - så blødte jeg lidt for et par dage siden, 1 dag med pletblødning. jeg ved ikke hvornår jeg igen får mens da den er ureglmæssig - vi har haft sex ca hver anden dag, hvornår ville i teste ??

Anmeld

1. november 2009

Joanna

Floridoor skriver:

lige et spørgsmå mere, jeg havde min mens d. 12 og den varede 2 dage - så blødte jeg lidt for et par dage siden, 1 dag med pletblødning. jeg ved ikke hvornår jeg igen får mens da den er ureglmæssig - vi har haft sex ca hver anden dag, hvornår ville i teste ??

Hvornår? .... NU!

Anmeld

1. november 2009

tandbørsten

nu ??

hva får dig til at sige nu ?? ville jeg ikke først kunne teste efter den 12 ? så er de jo gået en mdr ??

ja jeg ved det ik - måske jeg skulle teste i morgen tidlig.

Anmeld

1. november 2009

LR85

Jeg har ét enkelt godt råd, som nok er det mest efektive.

SLAP AF, LAD TANKERNE LIGGE.

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort, men har også selv erfaret ikke at blive gravid i et år fordi jeg tænkte på det hver dag.

Efterfølgende var der nogen måneder hvor det ville passe os dårligt at blive gravide i, så der var vi ikke særlig aktive seksuelt (og jeg tænkte hverken på ægløsning eller noget)

og BAM, så blev jeg gravid.

Det var en kæmpe lærestreg til mig selv. For som ordsproget sir, det kommer når du mindst venter det.

Anmeld

2. november 2009

tandbørsten

jeg vil os gerne kunne slappe af, det syns jeg os at jeg gør men jeg har bare så mange spørgsmål vedr babyprojekt iogmed min mens ikke er reglmæssig så ved jeg ikke hvornår jeg har ægløsning, men vi sexer 2-3 dag så det må da give gevinst på et tidspunkt ik ??

jeg er os lidt usikker på hvorår jeg skal teste ?? jg havde mens d. 12 og har pletblødt en dag i tirsdags, skal jeg vente til  efter den 12 igen med t teste ?? vil jo nødig blive skuffet

Anmeld

2. november 2009

Miss BananaHammock

Hejsa

Ved ikke om det kan hjælpe, men vil bare lige fortælle om vores process.

Jeg hoppede af pillerne juli 08 og i november 08 gik vi igang med vores babyprojekt. Jeg havde mens hver måned men den var ikke reglmæssig, og blev det faktisk først i sommers (juni 09) hvilket jo så betyder at min krop har brugt et år til at komme af med alle de hormoner jeg havde fyldt den med. Vi er nu nået til november 09 og vi har desværre stadig ikke haft heldet med os. Jeg var ved lægen idag, og hun sagde at de ikke begynder på udredning før efter 2 år, men jeg skal ind og have taget blodprøver for at tjekke om jeg har ægløsning. Hvis den er som den skal være, så fortsætter vi et års tid endnu før vi får mere hjælp.

Hvis du er i tvivl om du har ægløsning, så prøv at tag en snak med din læge. Min læge sagde at hvis der var en grund til at man skulle have hjælp så hjælper de før de to år. F.eks. hvis man har haft underlivsbetændelse, ingen mens i længere periode etc. Det var lidt trist at komme ud fra lægen idag uden mere hjælp, men på den anden side så viser statistikken også at de fleste selv klarer det indenfor 2 år, så det tænker jeg på som positivt!

Ved ikke om det hjalp, men ville bare lige prøve Du skal være velkommen til at skrive hvis der er noget jeg evt. kan hjælpe med!

Knus fra en meget forstående baby bruger der også kæmper!

Anmeld

6. november 2009

tandbørsten

øv øv, jg har test dag d. 9 og nu er min mens lige kommet - det vil sige at mn cyklus kun er 21 dage ?? - kan det overhovdet lade sige gøre? og kan jeg stadig være gravid? sidste mins var d. 12 okt..

Anmeld

6. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Så vidt jeg kan tælle så er din cyklus 26 dage. Du skal tælle fra den dg din mens startede sidst:0)

Og det tror jeg er meget normalt, inden jeg blev gravid havde jeg en ren cylkus på 28 dage. Altså fra den dag jeg fik mens, ville der gå 28 dage så kom den igen:0)

Tror desværre ikke du er gravid...............

Knus

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.