Hejsa
Ved ikke om det kan hjælpe, men vil bare lige fortælle om vores process.
Jeg hoppede af pillerne juli 08 og i november 08 gik vi igang med vores babyprojekt. Jeg havde mens hver måned men den var ikke reglmæssig, og blev det faktisk først i sommers (juni 09) hvilket jo så betyder at min krop har brugt et år til at komme af med alle de hormoner jeg havde fyldt den med. Vi er nu nået til november 09 og vi har desværre stadig ikke haft heldet med os. Jeg var ved lægen idag, og hun sagde at de ikke begynder på udredning før efter 2 år, men jeg skal ind og have taget blodprøver for at tjekke om jeg har ægløsning. Hvis den er som den skal være, så fortsætter vi et års tid endnu før vi får mere hjælp.
Hvis du er i tvivl om du har ægløsning, så prøv at tag en snak med din læge. Min læge sagde at hvis der var en grund til at man skulle have hjælp så hjælper de før de to år. F.eks. hvis man har haft underlivsbetændelse, ingen mens i længere periode etc. Det var lidt trist at komme ud fra lægen idag uden mere hjælp, men på den anden side så viser statistikken også at de fleste selv klarer det indenfor 2 år, så det tænker jeg på som positivt!
Ved ikke om det hjalp, men ville bare lige prøve

Du skal være velkommen til at skrive hvis der er noget jeg evt. kan hjælpe med!
Knus fra en meget forstående baby bruger der også kæmper!
Anmeld