Det er ingen hemmelighed at mit største ønske er at opnå en graviditet og få et barn. Vi har prøvet i 2,5 år.
Så det er her jeg har brug for lidt luft.
Jeg er led og ked af den sindssyge hårde kamp for at tabe mig. Jeg har efterhånden flere dage med gråd og tårer. Når vægten går op i stedet for ned. Slut marts besluttede jeg at nu skulle det lykkes. 2,5 år ingen graviditet ikke engang en eneste positiv test. Utallige negative tests, skuffelser og tårer måned efter måned. Jeg har siden marts tabt 10 kg. Nu hedder min vægt 98 kg. Det er bare ikke nok eller godt nok.
I maj blev vi henvist til fertilitetsbehandling. Det kunne de dog ikke hjælpe mig med før mit BMI er på under 35. Det mål når jeg når jeg rammer 97. Men igen igen er jeg gået i stå. Jeg rykker mig ikke. Spiser mellem 1000og 1400 kalorier om dagen og med det burde jeg smide 0,5-1kg om ugen. Der sker bare ingenting. Jeg føler bare at jeg skal opgive nogen gange. At jeg ikke skal have børn. Jeg nærmer mig de 33år. Jeg træner 3-4 gange om ugen i fitnesscenteret. 15-20min kardio, og vægt træning.
Vi er testet, god sæd kvalitet, jeg har fin adgang til mine æggeleder. Alt ser normalt ud. Jeg tror simpelthen bare min vægt stopper alt.
Jeg spiser mindre usundt, mere sundt, tager mine vitaminer ,folsyre osv. Er gået en størrelse ned. Men synes bare 10kg på knapt 6 måneder er for lidt. Har en kollega som smed 13kg på 9 uger. Og jeg kæmper med restriktioner, meget mindre mad, får kvalme når jeg spiser usundt også er der dage som i dag hvor jeg har lyst til at opgive alt og min vægt går simpelthen så langsomt ned. Også er der i dag, hvor jeg hader mig selv, fordi jeg fucking spiste 2 stykker kage og ike bare kan sige nej og har ramt 1900 kalorier. For jeg ved bare at det straffer mig og at jeg skal bruge den næste uge på at smide det ekstra vægt jeg fik i dag.
Jeg er led og ked af at græde så tit, være så sur og kæmpe en kamp som virker umulig at vinde. At alt skal være en kæmpe kamp og at det føles så langt væk alt sammen. Min kæreste prøver at være støttende men det er bare ikke altid at det lykkes. Så køber han kiks, kage is OSV. Også får jeg også lyst til at spise det . Jeg er træt af at græde og hade mig selv. For det er jo i mig fejlen ligger siden jeg ikke kan blive gravid. Også hjælper det ikke at alle omkring mig får børn eller bliver gravide.
Undskyld mit lange usammenhængende besked. Har bare brug for luft oh det kan jeg ikke få herhjemme.
Nogen succes historier?
Anmeld
Citér