To streger? Min mand ser kun skygge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2022

BlobBob

Darling skriver:

Du kan spørge din læge om de vil tage blodprøve på dig, så får du i hvert fald besked på hvilken vej det går. det er ikke sikkert det betyder noget med lidt blod. Jeg håber ikke det er dårlige tegn

Ja, ringer til dem i morgen og beder om blodprøve.. men mine bryster er heller ikke ømme længere. Har virkelig på fornemmelsen at den er gal igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2022

BlobBob

__anonym skriver:

Det er jeg ked af at læse, men håber det er uden betydning!

Må jeg spørge hvor mange gange du har mistet? 
Har selv mistet 3 gange, hvorefter vi kom i udredning for gentagne graviditetstab. Man fandt desværre ingen årsag til tabene, men min egen læge fandt for lavt stofskifte hos mig som jeg straks kom i behandling for. 
Som et forsøg skulle jeg tage Lutinus (progesteron) 1 tablet hver aften fra positiv test til og med uge 12 (tog det sidste i pakken til lidt efter 12+). Jeg er nu 21+3. 

Så kan anbefale at du/I beder om en henvisning til udredning for gentagne graviditetstab. Det har man ret til hvis man har mistet min. 3 gange. 

Det er tredje gang denne gang, så havde godt tænkt at jeg ville prøve at spørge om henvisning hvis det går galt denne gang. 

Jeg håber at der er hjælp at hente. Det er jo i hvert fald lykkedes for dig.

Lige nu er jeg bare super modfalden og træt af det hele. 

Anmeld Citér

16. juni 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
BlobBob skriver:

Det er tredje gang denne gang, så havde godt tænkt at jeg ville prøve at spørge om henvisning hvis det går galt denne gang. 

Jeg håber at der er hjælp at hente. Det er jo i hvert fald lykkedes for dig.

Lige nu er jeg bare super modfalden og træt af det hele. 

Håber du snart får vished om det ene eller det andet. 
Kan sagtens sætte mig ind i det du skriver, sådan havde jeg det også. Det er virkelig forfærdeligt at stå i.
Men da jeg mistede 3. gang, følte jeg en form for lettelse (selvom det var super træls og ærgerligt), men så vidste jeg at der var hjælp at hente! 

Sender dig en masse positive tanker, og en virtuel krammer

Anmeld Citér

16. juni 2022

BlobBob

__anonym skriver:

Håber du snart får vished om det ene eller det andet. 
Kan sagtens sætte mig ind i det du skriver, sådan havde jeg det også. Det er virkelig forfærdeligt at stå i.
Men da jeg mistede 3. gang, følte jeg en form for lettelse (selvom det var super træls og ærgerligt), men så vidste jeg at der var hjælp at hente! 

Sender dig en masse positive tanker, og en virtuel krammer

Hvor lang ventetid var der på udredning for gentagne tab? 

Anmeld Citér

16. juni 2022

__anonym

BlobBob skriver:

Hvor lang ventetid var der på udredning for gentagne tab? 

Du har som patient ret til at blive undersøgt indenfor 30 dage (mener jeg). Men det sygehus vi valgte, var der ca. 7-8 ugers ventetid på, hvilket vi valgte at beholde da vi følte os mest trygge ved det sygehus. Men kunne godt have valgt et andet, og tror også man kunne have valgt en privat. 

Min/vores henvisning blev vidst sendt juni 2021, udredningen startede august, og sluttede november 2021. Vi holdte pause imellemtiden, faktisk allerede da jeg mistede i maj/juni. Lægen på sygehuset anbefalede at vi holdte pause i udredningen, da der i tilfælde af ny graviditet vil give forkerte resultater på evt. yderligere blodprøver

Anmeld Citér

17. juni 2022

BlobBob

__anonym skriver:

Du har som patient ret til at blive undersøgt indenfor 30 dage (mener jeg). Men det sygehus vi valgte, var der ca. 7-8 ugers ventetid på, hvilket vi valgte at beholde da vi følte os mest trygge ved det sygehus. Men kunne godt have valgt et andet, og tror også man kunne have valgt en privat. 

Min/vores henvisning blev vidst sendt juni 2021, udredningen startede august, og sluttede november 2021. Vi holdte pause imellemtiden, faktisk allerede da jeg mistede i maj/juni. Lægen på sygehuset anbefalede at vi holdte pause i udredningen, da der i tilfælde af ny graviditet vil give forkerte resultater på evt. yderligere blodprøver

Jeg har fået henvisning i dag til klinik for gentagne graviditetstab. Så nu må jeg bare vente på indkaldelse. 

Jeg er begyndt at bløde kraftigt, så blev enig med lægen om at blodprøve er overflødigt. 

Tak for at dele dine erfaringer med det.

Anmeld Citér

17. juni 2022

__anonym

BlobBob skriver:

Jeg har fået henvisning i dag til klinik for gentagne graviditetstab. Så nu må jeg bare vente på indkaldelse. 

Jeg er begyndt at bløde kraftigt, så blev enig med lægen om at blodprøve er overflødigt. 

Tak for at dele dine erfaringer med det.

Øv øv, at du er begyndt at bløde mere  

Godt med henvisning allerede! Ønsker dig/jer alt held og lykke, og krydser for at 4. gang også bliver lykkens gang for jer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.