To streger? Min mand ser kun skygge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2022

Darling

Stort tillykke hvor er det dejligt de er jo stadigvæk tidligt, mine teste var ikke tydelige før jeg var 5+

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2022

BlobBob

Jeg tror at jeg er farvet af, at i min første graviditet som varede længst, der kunne jeg teste positiv allerede 3+3. Men det er jo rigtigt nok at det kan variere meget. 

Håber virkelig at 3. gang er lykkens gang og det rent faktisk ender med en baby

Anmeld Citér

14. juni 2022

Darling

BlobBob skriver:

Jeg tror at jeg er farvet af, at i min første graviditet som varede længst, der kunne jeg teste positiv allerede 3+3. Men det er jo rigtigt nok at det kan variere meget. 

Håber virkelig at 3. gang er lykkens gang og det rent faktisk ender med en baby

Jeg har også været gravid tre gange hvor kun nummer 3 graviditet hænge ved

Den første gang kunne jeg teste positiv allerede 3+1 og anden gang 3+2 denne gang skulle jeg helt hen 3+4 før der var en streg og alle de andre dage var testen negetiv.

Alle graviditer et forskellige, også dine egne

Anmeld Citér

14. juni 2022

BlobBob

Darling skriver:

Jeg har også været gravid tre gange hvor kun nummer 3 graviditet hænge ved

Den første gang kunne jeg teste positiv allerede 3+1 og anden gang 3+2 denne gang skulle jeg helt hen 3+4 før der var en streg og alle de andre dage var testen negetiv.

Alle graviditer et forskellige, også dine egne

Det er opmuntrende. Tak for det

Anmeld Citér

14. juni 2022

Darling

Det her er mine, den første er 3+4 og den sidste er 4+2 sådan Ca

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Kan sagtens se 2 streger på dine test og kan se du også har taget en digital som har bekræftet graviditet. Jeg ville dog sådan helt ærligt være en smule skeptisk lidt i nu , da der nærmest ingen udvikling er på dine test taget med 2 dags mellemrum:/ men håber da den hænger ved

Anmeld Citér

14. juni 2022

BlobBob

Esj skriver:

Kan sagtens se 2 streger på dine test og kan se du også har taget en digital som har bekræftet graviditet. Jeg ville dog sådan helt ærligt være en smule skeptisk lidt i nu , da der nærmest ingen udvikling er på dine test taget med 2 dags mellemrum:/ men håber da den hænger ved

Jeg er mega skeptisk, men det kommer jeg nok til at være til den dag jeg engang når sikkert forbi nakkefold. Og måske længere endnu

Anmeld Citér

16. juni 2022

BlobBob

Jeg har lige brug for at give en update. 

Stadig positiv test og lidt mere tydelig i dag, men har lige opdaget en pletblødning som ligner en smule frisk blod. Så lige nu har jeg intet håb om at det bliver til noget, da mine tidligere aborter også startede sådan.

Jeg håber det stopper igen, men jeg tvivler stærkt. 

Anmeld Citér

16. juni 2022

Darling

Du kan spørge din læge om de vil tage blodprøve på dig, så får du i hvert fald besked på hvilken vej det går. det er ikke sikkert det betyder noget med lidt blod. Jeg håber ikke det er dårlige tegn

Anmeld Citér

16. juni 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
BlobBob skriver:

Jeg har lige brug for at give en update. 

Stadig positiv test og lidt mere tydelig i dag, men har lige opdaget en pletblødning som ligner en smule frisk blod. Så lige nu har jeg intet håb om at det bliver til noget, da mine tidligere aborter også startede sådan.

Jeg håber det stopper igen, men jeg tvivler stærkt. 

Det er jeg ked af at læse, men håber det er uden betydning!

Må jeg spørge hvor mange gange du har mistet? 
Har selv mistet 3 gange, hvorefter vi kom i udredning for gentagne graviditetstab. Man fandt desværre ingen årsag til tabene, men min egen læge fandt for lavt stofskifte hos mig som jeg straks kom i behandling for. 
Som et forsøg skulle jeg tage Lutinus (progesteron) 1 tablet hver aften fra positiv test til og med uge 12 (tog det sidste i pakken til lidt efter 12+). Jeg er nu 21+3. 

Så kan anbefale at du/I beder om en henvisning til udredning for gentagne graviditetstab. Det har man ret til hvis man har mistet min. 3 gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.