To streger? Min mand ser kun skygge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.199 visninger
26 svar
13 synes godt om
12. juni 2022

BlobBob

Testede negativ for to dage siden på både tidlig test og almindelig. 3+3

I dag har jeg testet på almindelig, for har ikke flere tidlige tilbage. Jeg ved godt det er for tidligt.. men negativ test giver mig til ikke at teste et par dage igen. 

Men.. jeg synes måske jeg kan ane noget. Min man mener ikke at det er andet end en skygge, men jeg ville sætte pris på jeres trænede øjne. 

Og jeg ved godt at jeg ikke kan regne med resultatet. Jeg har to SA bag mig og ingen børn, så jeg er ikke særligt optimistisk. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2022

Kastanje

BlobBob skriver:

I dag har jeg testet på almindelig, for har ikke flere tidlige tilbage. Jeg ved godt det er for tidligt.. men negativ test giver mig til ikke at teste et par dage igen. 

Men.. jeg synes måske jeg kan ane noget. Min man mener ikke at det er andet end en skygge, men jeg ville sætte pris på jeres trænede øjne. 

Og jeg ved godt at jeg ikke kan regne med resultatet. Jeg har to SA bag mig og ingen børn, så jeg er ikke særligt optimistisk. 

Kan ikke se farve

Anmeld Citér

12. juni 2022

BlobBob

Tak for svar. Det er sikkert også bare mig som overtolker lidt.

Det er sgu svært at holde hovedet koldt

Anmeld Citér

12. juni 2022

Darling

Det ligner min test fra jeg var 3+4 og jeg har samme historie som dig

Anmeld Citér

12. juni 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
BlobBob skriver:

Kan sagtens se en ekstra streg  

Anmeld Citér

12. juni 2022

fehår

Den ligner også mine allertidligste positive tests. Jeg krydser for dig.

Anmeld Citér

12. juni 2022

Baby.mamma

Tror den er der. Ligner min fra samme tid og samme mærke :-)

Anmeld Citér

12. juni 2022

BlobBob

Tror jeg tester igen i morgen tidlig, for at se om der er en ændring. Burde egentlig vente til tirsdag, men det er jeg ikke sikker på at jeg har tålmodighed til. 

Og tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

12. juni 2022

AnoMor

BlobBob skriver:

Tror jeg tester igen i morgen tidlig, for at se om der er en ændring. Burde egentlig vente til tirsdag, men det er jeg ikke sikker på at jeg har tålmodighed til. 

Og tak for alle jeres svar

Bedst er at vente 2-3 dage. Man kan ikk se udviklinger fra dag til dag  

men kan også se en streg. Kan dog ikk se farve. 

Anmeld Citér

14. juni 2022

BlobBob

Alm graviditetsteste bliver ved med at være meget utydelige, så fandt en digital frem fra gemmerne. Ifølge den er jeg gravid. Men jeg er lidt skeptisk overfor om det bliver til noget hvis HCG er så lavt. 

Må vente og håbe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.